Skocz do zawartości

saab 9-3 tid tryb awaryjny po wciśnięciu pedału stopu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. od pewnego czasu borykam się z problemem w sabie 1.9 TiD DPF 150 km... po porannym zapaleniu i wciśnięciu stopu wpada w tryb awaryjny i przestaje reagować na pedał przyspieszenia wyświetla checka i awarię systemu kontroli trakcji. Po podłączeniu kompa wyświetla błędy p1120 i p1122. Po pomownym zapaleniu wszystko mija i jest dobrze do momentu przekroczenia 80 km/h wtedy podczas hamowania znowu wpada w tryb awaryjny.

w op comie wyświetla dziwne parametry w momencie wciśnięcia lekko hanylca rośnie napięcie na pedale przyspieszania... to samo po dotknięciu sprzęgła...

Dziękuje i liczę na jakąś podpowiedź....pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/4164-saab-9-3-tid-tryb-awaryjny-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-peda%C5%82u-stopu/
Udostępnij na innych stronach

czujnik już wymieniałem i nadal to samo... dodatkowo wyświetla mi błąd abs esp U2105 ale tylko przy porannym odpaleniu i wciśnięciu stopu...

 

Błąd ABS czy ESP może być spowodowany wadliwym działaniem czujnika lub samego sterownika przy pompie. Saab pokrewny z Oplem - VB cierpiała na przypadłość sterownika ABS, w którym robiły się zimne luty i raz działał raz nie działał. Jeśli ABS leży, to ESP też będzie leżeć, bo jest realizowane przy użyciu ABS-u.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania