Skocz do zawartości

zmiana biegów w Zafirze - ciężko wchodzi 1 i 2


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko ok tylko WD40 zamień na jakiś inny środek smarujący może być zwykły olej, WD40 jak wyschnie a robi to bardzo szybko zostawia biały nalot na powierzchni który daje większy opór jak przed zabiegiem smarowania.

 

Mam coś takiego:

WuRTH HHS LUBE w sprayu /smar odporny na wysokie obciążenia z dodatkiem płynnych OMC2/

http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0893%20106%205.pdf

 

Może to będzie lepsze od WD40?

 

Niestety nie udało mi się w pełni zrealizować swojego zamierzenia :(

Jednakże wymieniłem olej w skrzyni biegów F23 i potraktowałem linki przy skrzyni biegów WD40, a następnie WuRTH HHS LUBE.

Poprawa jest zdecydowana. Biegi wszystkie wchodzą i lewarek wraca do pozycji neutralnej :)

Mam także wrażenie, że auto jest "cichsze" :)

 

Największym problemem był demontaż osłony silnika od spodu

 

[ Dodano: 2013-09-08, 08:56 ]

Zastosowałem ten zestaw naprawczy: http://allegro.pl/lewarek...3451235450.html i w zasadzie wszystko jest jasne po za tym, w którym miejscu powinien być ten mały oring ?

Oczywiście użyłem też tego specjalnego smaru.

 

Poprawa jest zdecydowana ale 1 troszkę tak jakby "krótko" wchodzi i czasami wyskakuje.

Czy to będzie kwestia regulacji linki?

 

[ Dodano: 2015-05-14, 10:51 ]

Niestety problem wyskakującej "jedynki" jest coraz częstszy :(

Co może być przyczyną ?

Jak to naprawić ?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania