Skocz do zawartości

Lampka podsufitka- świeci cały czas Opel Corsa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam Opla Corse 2001 r 1,2 silnik, typ B.

Problem polega na tym, że zdarza się, ze po zamknięciu drzwi recznie albo zamknięciu auta centralnym zamkiem świeci cały czas lampka podsufitka.

Niekiedy gaśnie, niekiedy świeci cały czas.

 

Tydzien temu mialem wymieniany akumulator bo był do niczego i ponoć było jakieś zwarcie.

 

Ktoś z Was miał już podobny problem, że lampka podsufitka po zakmnięciu drzwi i w czasie jazdy świeciła się non stop? Co to może być? Co robić? Może diagnostyka komputerowa?

 

Elektryk kazał mi przed chwilą poluzować śrubę przy minusie przy aukumlatorze, nie zdażyłem tego zrobić to nagle lampka zgasła,więc zakmnałem maske i zostawiłem auto na podwórzu otwarte. Nic się nie stanie.

 

Dodam, że jestem laikiem jesli chodzi o auta. To moje pierwsze.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może diagnostyka komputerowa?

Nic nie da.

 

Albo uszkodzony jest wyłącznik drzwiowy, albo gdzieś przewód od niego biegnący jest przetarty i zwiera do masy. Lampka ma stałego "+" a włącza się po podaniu masy, i realizuje to włącznik drzwiowy. Przewód od niego biegnący powinien mieć kolor szary.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może diagnostyka komputerowa?

Nic nie da.

 

Albo uszkodzony jest wyłącznik drzwiowy, albo gdzieś przewód od niego biegnący jest przetarty i zwiera do masy. Lampka ma stałego "+" a włącza się po podaniu masy, i realizuje to włącznik drzwiowy. Przewód od niego biegnący powinien mieć kolor szary.

 

To co by Pan sugerował? Co sprawdzić? Oczywiscie pojade do elektryka,ale każdy pomysł rada jest dobra :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan

Twardowski? Kleks? :-| Na forum zwracamy się do siebie per "ty" niezależnie od wieku, stażu i funkcji.

 

Co sprawdzić?