Skocz do zawartości

[Golf III] Problem z 5 biegiem w dalszej podróży


Gość WSZtm

Rekomendowane odpowiedzi

Jest masa na internecie postów o popsutej 5 w III. W niedziele robiłem 600 Km ( po 300 w jedną stronę ) i po zalaniu oleju do skrzyni myślałem, że problem ustąpi..

Po jakimś odcinku.. przejechaniu 150 km jadąc w trasie na 5 biegu z czasem coraz głośniejsze gwizdanie/pisk był, czym bardziej go cisnąłem tym głośniej ta 5 wyła. Czym gorętszy był olej tym było coraz gorzej to słychać, w końcu ok 190 km przejechanej drogi 5 wybiło na luz, po ponownym wbiciu 5 biegu za sekundę znowu luz i tak w kółko, do celu dojechałem na 4 biegu nieźle tracąc na paliwie, wieczorem po jakichś 6 godzinach moim golfem musiałem wrócić do domu.. pierwsze 150 km na 5 bez wypadania biegu, tylko czym dłużej jechał tym znowu piski coraz głośniejsze względem dodawania gazu i w końcu koło 170 km 5 bieg znowu wypadał, i do domu wróciłem również na 4.

Co jest przyczyną tego, że ta 5 wypada jak sądzę po nagrzaniu się oleju, bo jak jest zimny to na 5 mogę fruwać ile fabryka dała..Problem z tym biegiem zaczyna się po przejechaniu 150 km w górę jak olej jest już jak sądzę gorący. Czy nastawiać się na jakąś poważną naprawę czy jakąś błahostkę ?

Wiem, że wiele ludzi jeździ z tym piskiem, ale jak mówię po mieście problemu nie ma ale w dalsza trasę to ten 5 bieg mi wybija..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Mam dokładnie taki sam problem.

Wypada piątka na cieplym silniku. U mnie to już jak tylko trochę silnik się zagrzeje zaczyna wypadac.

Olej caly czas ze skrzyni wycieka (nie mam pojęcia którędy). Uszczelniłem oba simeringi przy półosiach a olej nadal ucieka. Wczoraj dolałem litr i nie było do pełna.

Piątka zaczęła wypadać kiedy właśnie z olejem zaczęło się robić źle chociaż zbiegło się to w czasie z uderzeniem w spód przez bryłę lodu więc podejrzewam też poduszkę którąś.

 

Dodatkowo dla przyszłych pokoleń dodam, że jeżeli komuś w golfie 3 skrzypi i ciężko wciska się sprzęgło to na 90% ma mało oleju w skrzyni. Po dolaniu ostatnio do pełna problem ustąpił. Do czasu oczywiście kiedy znów wyciekł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok mówisz że wycieka a nie wiesz którędy... ilość o której wspomniałeś jest dość spora :shock: także musi być gdzieś jakiś widoczny wyciek ? ... Z pod dekla który zasłania mechanizm różnicowy Ci nie leci? ... albo w środku z simeringu który uszczelnia wałek wychodzący ze skrzyni ? ...

 

No chyba że masz całą skrzynię mokrą - to wtedy trza by ją umyć i zacząć obserwować gdzie najpierw pojawi się wyciek ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania