Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanko, robiłem kapitalny remont głowicy ,miałem zdemontowane wałki i kóleczka, poskładalismy to wszystko spowrotem ale przy przykrecaniu kóleczek nikt nie zwrucił uwagi na ich ustawienie tzn. strzałki nie były do góry, a na kółeczkach sa bolce z których czujnik czyta ich położenie. czy z tego powodu silnik moze nie odpalac? rozrzad jest na 100% dobrze ustawiony

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3521-bmw-e36-318is-m42b18-ustawienie-k%C3%B3%C5%82ek-rozrz%C4%85du/
Udostępnij na innych stronach

rozrzad jest na 100% dobrze ustawiony

 

a wcześniej napisałeś

poskładalismy to wszystko spowrotem ale przy przykrecaniu kóleczek nikt nie zwrucił uwagi na ich ustawienie

 

to mam pytanie jest ren rozrząd dobrze ustawiony czy nie bo jeśli masz rozrząd na 100 % dobrze ustawiony to musi zapalić jeśli ma problem to warto sprawdzić czy jest iskra, ten czujnik o którym piszesz mógł się uszkodzić.

 

moze zle to wytłumaczyłem, wałki sa dobrze ustawione ale kólka były z nich zdemontowane na kólkach sa bolce z których czujnik czyta dane czujnik "patrzy" na wałek z zaworów wydechowych tu kólko ustaiwone jest dobrze bo strzałka jest do góry ale kólko na ssacych jest ustawione inaczej wiec te bolce z wałków nie sa w tej samej pozycji. iskra jest, czujnik jest dobry chciałem sie dopytac czy czujnik przez to moze zle dane czytak z ssacego i przez to nie mozna odpalic auta, jak jkece rozrusznikiem to zalewa swiece i strzela w wydech, jak go wymontuje to auto odpala ale jak go wkładam na swoje miejsce to od razu gasnie

no lepiej tego nie umiem wytłumaczyc :-)

 

Tłumaczenie dobre ;-)

Wydaje mi się że jak wszystko jest na swoim miejscu i na swoich cechach to musi palić, może zamieniłeś kable wysokiego napięcia lub jeszcze coś innego, posprawdzaj wszystko dobrze.

 

kable sa ok. wszystkie czujniki tez sa dobrze podłaczone, bo kazdy ma inna wtyczke i nie wejdzie w inne gniazdo. ja mysle ze czujnik miesza dane, jutro poprawie to kólko na ssacym i sprawdze :-)

 

Zrób tak 1 cylinder ustaw w GMP znak na kole musi pokrywać się ze znacznikiem na obudowie inaczej go nie zapalisz. Koła impulsowego nie da się założyć inaczej niż być musi ponieważ oprócz otworów na śruby ma dodatkowy na kołek aby zapobiec pomyłce.

 

Widziałem to i nawet na kołach są dziury do regulacji kół, Niemcy się postarali, jedynym wyjściem jest ręczna kontrola ustawienia czyli to co wcześniej pisałem

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania