Gość BERNENCZYK Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ze względu na wycieki oleju oddałem swojego Jeepa do warsztatu samochodowego na wymianę uszczelniacza pomiędzy silnikiem a automatyczną skrzynią biegów (Quadra Drive). Po wymianie uszczelniacza i zamontowaniu skrzyni nie ma żadnego biegu. Muszę dodac iż po zdemontowaniu miski olejowej skrzyni biegów mechanik znalazł dwa kawałki jakby pierścienia(chyba magnesu) i nie wie skąd? Chyba nie wie również co dalej robic z biegami? Może ktoś ma jakąś radę?[/hide][/scroll][/fade][/center] [/code]   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3512-wymiana-uszczelniacza-mi%C4%99dzy-silnikiem-a-skrzyni%C4%85-bieg%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Mechanik to chyba za bardzo nie wie, jak działa skrzynia automatyczna. Moim zdaniem źle zmontowali to do kupy - konwerter konkretnie. W nim są takie "wypustki" którymi podczas montażu trzeba trafić na "wpustki" w pompie olejowej w skrzyni. Jeśli się to źle zmontuje, to pompa oleju w skrzyni nie będzie napędzana a tym samym nie będzie ciśnienia oleju. Jeśli nie będzie ciśnienia oleju, to nie będzie żadnego biegu, bo na tej zasadzie działa automat: ciśnienie oleju powoduje to, że skrzynia ma biegi. Magnesy w skrzyni powinny być w misie - one mają za zadanie wyłapywać opiłki ze skrzyni. Potem przy wymianie oleju w skrzyni i filtra trzeba je oczyścić.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3512-wymiana-uszczelniacza-mi%C4%99dzy-silnikiem-a-skrzyni%C4%85-bieg%C3%B3w/#findComment-20071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się