Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniacza między silnikiem a skrzynią biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Gość BERNENCZYK

Ze względu na wycieki oleju oddałem swojego Jeepa do warsztatu samochodowego na wymianę uszczelniacza pomiędzy silnikiem a automatyczną skrzynią biegów (Quadra Drive). Po wymianie uszczelniacza i zamontowaniu skrzyni nie ma żadnego biegu. Muszę dodac iż po zdemontowaniu miski olejowej skrzyni biegów mechanik znalazł dwa kawałki jakby pierścienia(chyba magnesu) i nie wie skąd? Chyba nie wie również co dalej robic z biegami? Może ktoś ma jakąś radę????[/hide][/scroll][/fade][/center]

[/code]

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3512-wymiana-uszczelniacza-mi%C4%99dzy-silnikiem-a-skrzyni%C4%85-bieg%C3%B3w/
Udostępnij na innych stronach

Mechanik to chyba za bardzo nie wie, jak działa skrzynia automatyczna.

Moim zdaniem źle zmontowali to do kupy - konwerter konkretnie.

W nim są takie "wypustki" którymi podczas montażu trzeba trafić na "wpustki" w pompie olejowej w skrzyni. Jeśli się to źle zmontuje, to pompa oleju w skrzyni nie będzie napędzana a tym samym nie będzie ciśnienia oleju. Jeśli nie będzie ciśnienia oleju, to nie będzie żadnego biegu, bo na tej zasadzie działa automat: ciśnienie oleju powoduje to, że skrzynia ma biegi.

Magnesy w skrzyni powinny być w misie - one mają za zadanie wyłapywać opiłki ze skrzyni. Potem przy wymianie oleju w skrzyni i filtra trzeba je oczyścić.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania