Skocz do zawartości

TPS i czujnik halla - Opel


Gość szymon 1587cm3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Dzisiaj sprawdzilem dokladnie czujnik halla i jest dobry.

Ma +12V, dioda wpieta miedzy mase i wyjscie czujnika miga poprawnie. Kombinowalem jeszcze z ustawieniem... ustawilem wal idealnie 108* przed GMP i wałek z łapka ustawil sie idealnie pod czujnikiem na oryginalnych otworach!

 

Czujnik wału równiez "widzi" 108* przed GMP a nie GMP jakby sie moglo wydawac...

 

Wszystko poskrecane do kupy, odpalam i to samo.... kiepsko sie wkreca, na wyzszych przerywa...Krecąc podstawka halla glupial calkowicie prychal, kichal, strzelał, nie wkrecal sie. Od poczatku bylo takie wrazenie podczas jazdy ze brakuje paliwa. M2.8 pracuje na 3barach, M1.5 z seha na 2.5bara, wiec wku@#$% sie i sciskiem zacisnalem powrót :-o wkreca sie niesamowicie, zadnych czkawek itp.

 

Jezdzic nie jezdzilem ale napewno bedzie lepiej

 

Podsumowujac, albo regulator cisnienia paliwa nie zyje, albo jest za maly (na wiazce seha bylo ok), ewentualnie wtryski za male i powinno hulac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania