Skocz do zawartości

Trzaski przy kręceniu kierownicą


Gość m_pwy

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem...dzięki za pomoc...a czy te stuki mogą być spowodowane luzami na sworzniu i drążkach kierowniczych? Bo przypomniałam sobie,że jak byłam na przeglądzie to pan mi powiedział, że będę miała to do wymiany w najbliższym czasie. Czy te części też mogą wydawać takie dźwięki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Czy te części też mogą wydawać takie dźwięki?

 

Jesli maja luz beda stukac.

 

Wystarczy podniesc auto jak do wymiany kola i zlapac za kolo;

- jedna dlon na 12, druga na 6 i szarpiemy ciagnac naprzemian kazda reka do siebie(krotkie ruchy) - jesli wyczujesz luz to sworzen do wymiany

- jedna dlon na 9, druga na 3 i tak samo - jesli wyczujesz luz to koncówka lub drazek.

 

Oczywiscie guma na przegubie do wymiany + czyszczenie przegubu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje jutro :) Dzięki za pomoc :) jak już będę coś wiedziała to napisze jakie są efekty :) czyli czyszczenie przegubu i wymiana osłony moga wystarczyć?Nie trzeba zmieniać całej półosi? Jak samemu wyczyścić ten przegub?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
czyli czyszczenie przegubu i wymiana osłony moga wystarczyć?

 

Przy sprzyjających wiatrach wystarczy

 

Nie trzeba zmieniać całej półosi?

 

To sie tak naprawde okaze po rozebraniu, ale badzmy dobrej mysli

 

Jak samemu wyczyścić ten przegub?

 

Trzeba wymontowac cala polos z auta i przegub nalezy wymyc w ropie/nafcie/benzynie/rozpuszczalniku. Wymyty nie moze sie zacinac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po diagnozie okazało się,że drążki i końcówki są do wymiany... półoś pewnie też... a mam jeszcze jedno pytanie. Podobno do założenia tej gumy przegubu potrzebne są jakieś szczypce,żeby zacisnąć opaski jakieś? Czy to prawda,że potrzebuje jakichś specjalistycznych narzędzi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Czy to prawda,że potrzebuje jakichś specjalistycznych narzędzi?

 

Teoretycznie sa takie zaciskacze, w praktyce wiekszosc robi to zwyklymi tępymi obcegami :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie drążków kierownicy,końcówek i sworzniów nadal stuka...także półoś jest też do wymiany...i kolejne koszty w moje Twingo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak krece w miejscu

No to jak kręcisz w miejscu i zmieniałeś końcówki i sworznie, to pewnie łożysko amortyzatora. U siebie właśnie tak mam od 3 miesięcy i się zebrać do wymiany nie mogę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania