Gość m_pwy Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Rozumiem...dzięki za pomoc...a czy te stuki mogą być spowodowane luzami na sworzniu i drążkach kierowniczych? Bo przypomniałam sobie,że jak byłam na przeglądzie to pan mi powiedział, że będę miała to do wymiany w najbliższym czasie. Czy te części też mogą wydawać takie dźwięki?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Czy te części też mogą wydawać takie dźwięki? Jesli maja luz beda stukac. Wystarczy podniesc auto jak do wymiany kola i zlapac za kolo; - jedna dlon na 12, druga na 6 i szarpiemy ciagnac naprzemian kazda reka do siebie(krotkie ruchy) - jesli wyczujesz luz to sworzen do wymiany - jedna dlon na 9, druga na 3 i tak samo - jesli wyczujesz luz to koncówka lub drazek. Oczywiscie guma na przegubie do wymiany + czyszczenie przegubu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m_pwy Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Spróbuje jutro Dzięki za pomoc jak już będę coś wiedziała to napisze jakie są efekty czyli czyszczenie przegubu i wymiana osłony moga wystarczyć?Nie trzeba zmieniać całej półosi? Jak samemu wyczyścić ten przegub?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 czyli czyszczenie przegubu i wymiana osłony moga wystarczyć? Przy sprzyjających wiatrach wystarczy Nie trzeba zmieniać całej półosi? To sie tak naprawde okaze po rozebraniu, ale badzmy dobrej mysli Jak samemu wyczyścić ten przegub? Trzeba wymontowac cala polos z auta i przegub nalezy wymyc w ropie/nafcie/benzynie/rozpuszczalniku. Wymyty nie moze sie zacinac.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m_pwy Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Po diagnozie okazało się,że drążki i końcówki są do wymiany... półoś pewnie też... a mam jeszcze jedno pytanie. Podobno do założenia tej gumy przegubu potrzebne są jakieś szczypce,żeby zacisnąć opaski jakieś? Czy to prawda,że potrzebuje jakichś specjalistycznych narzędzi?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Czy to prawda,że potrzebuje jakichś specjalistycznych narzędzi? Teoretycznie sa takie zaciskacze, w praktyce wiekszosc robi to zwyklymi tępymi obcegami   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m_pwy Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Po wymianie drążków kierownicy,końcówek i sworzniów nadal stuka...także półoś jest też do wymiany...i kolejne koszty w moje Twingo...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 m_pwy, ale jak kręcisz w miejscu, to nic nie trzeszczy, tak?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m_pwy Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Niestety stuka... i jak krece w miejscu i przy malej predkosci...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 jak krece w miejscu No to jak kręcisz w miejscu i zmieniałeś końcówki i sworznie, to pewnie łożysko amortyzatora. U siebie właśnie tak mam od 3 miesięcy i się zebrać do wymiany nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się