Gość bertpvd Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Witam wszystkich serdecznie ! Mam problem jak w temacie - niestety przy włączeniu nawiewu na jakimkolwiek stopniu nasilenia brakuje lecącego powietrza do środka (ani ciepłego ani chłodnego) nawet przy włączonej klimatyzacji. Co najgorsze także nie leci powietrze na szybę przednią. Nie używałem auta od 2 tygodni biorąc pod uwagę okres zimowy pewnie gdzieś zawiniłem. Mogę także dodać, że jak jechałem 2 tygodnie temu działało wszystko. Leciało powietrze ciepłe oraz zimne. zaznaczam, że niedawno miałem wymieniany filrt kabiny więc jest czysty. prośba o pomoc w wyjaśnieniu co się stało bądź jaka jest przyczyna czy gdzie leży moja głupota w załączeniu zdjęcie omawianego "urządzenia". Pozdrawiam Robert   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Najlepiej podłączyć pod kompa w celu diagnozy, ale dmuchawę (silnik) słychać?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bertpvd Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Najlepiej podłączyć pod kompa w celu diagnozy, ale dmuchawę (silnik) słychać? witam, niestety nie słychać dmuchawy (jest cicha) właściwie generuje znikome ciepło ale moim zdaniem to pochodzi z silnika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Może być wszystko nawet uwalony sterownik, a nie ma on samodiagnozy? spróbuj tak : Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji, następnie ręcznego nawiewu górnego. Powinno wyświetlić 1c. Naciśnij(+) lub(-) temperatury aby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się (wartość).Naciśnij(+)lub(-) temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Jak coś spiszesz jakieś błędy zapodaj tutaj.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bertpvd Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Może być wszystko nawet uwalony sterownik, a nie ma on samodiagnozy?spróbuj tak : Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji, następnie ręcznego nawiewu górnego. Powinno wyświetlić 1c. Naciśnij(+) lub(-) temperatury aby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się (wartość).Naciśnij(+)lub(-) temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Jak coś spiszesz jakieś błędy zapodaj tutaj. klikałem jak mówiłes ale żaden kod sie nie wyświetlił ogolnie nie mam zadnego komputera do tego itd ale jak klikalem na rózne kierunki (gdzie ma lecic powietrze) to slysze jak cos się tam zmienia/nastawia moze jakis przewód sie zamroził ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 tak na tym panelu powinno się dać zobaczyć błędy bez kompa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bertpvd Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 tak na tym panelu powinno się dać zobaczyć błędy bez kompa cos mam wrażenie, że faktycznie to coś ze sterownikiem może to silniczek sterujący klapy zamyka doplyw powietrza ?? Wiesz może jak zrestartować tego klimatronica ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 ale jak klikalem na rózne kierunki (gdzie ma lecic powietrze) to slysze jak cos się tam zmienia/nastawia czyli klapy kierunkowe działają, może coś z silniczkiem nadmuchu. Nie wiem gdzie u ciebie jest albo za schowkiem pasażera lub od podszybia i trzeba by zobaczyć czy tam prąd dochodzi do wtyczki. A reset to najlepiej klemę zdjąć ale później trzeba radio kodować.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bertpvd Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 ale jak klikalem na rózne kierunki (gdzie ma lecic powietrze) to slysze jak cos się tam zmienia/nastawia czyli klapy kierunkowe działają, może coś z silniczkiem nadmuchu. Nie wiem gdzie u ciebie jest albo za schowkiem pasażera lub od podszybia i trzeba by zobaczyć czy tam prąd dochodzi do wtyczki. A reset to najlepiej klemę zdjąć ale później trzeba radio kodować. Jutro znajomy podłaczy kompa VAG i ogarniemy liste błedów jutro napisze, co tam zawiniło. dziękuje za porady i pomoc Pozdrawiam !! Robert   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ok czekamy na diagnozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się