Skocz do zawartości

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI SLX 110km 2000r


Gość snakol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem. Posiadam Skode Octavie 1,9 TDI 110 KM 2000 r. Rano jak jest zimnoe trudno pali. Musze dlugo nim krecic. A jak zlapie to obroty wskakuja na 1500 potem spadaja na 900 i cala buda mi chodzi. Zrobie 2-3 km przestaje i chodzi normalnie ;/. Co to moze byc ? Nadmienie ze mam wymienione wszytskie filtry na filtry z firmy filtron oraz nowe swiece zarowe Bosh.

 

Moze to byc zle ustawiony kat podajnika paliwa ?

albo uszkodzony czujnik temperatury?

lub w wezykach od paliwa znajduje sie powetrze?

 

Prosze o pomoc !

 

Mateusz

 

 

 

 

CAPS LOCK CI SIĘ ZACIĄŁ?

NASTĘPNYM RAZEM WYWALĘ DO KOSZA. POPRAW POSTA I NAPISZ NORMALNIE.

 

ArKos

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj tu jest troszkę o czujnikach napisane

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm

Najlepiej podłączyć pod kompa sprawdzić EGR przepływomierz i ciśnienia najsampierw sprawdź ten czujnik temperatury.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w czwartek na kompie.

Wyszedl mi tylko 1 blad z cisnieniem.

Ale to zresetowalem i ma kopa jak zawsze.

 

to już jest dobrze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie jest dobrze :)

dalej ma trudno odpalic z rana jak jest -

teraz nie ma tak zimno, zobaczymy co bedzie

zima. Bede go musial brac na popych jak

nie wykryje tej usterki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zdejmij wtyczkę rano z czujnika temp. płynu i sprawdź jak zapala (czujnik chyba już sprawdziłeś?

2. Sprawdź najlepiej na kompie i zrób logo grupy 000 i sprawdź kąt wtrysku tu masz mapę i porównaj

 

mapavw.gif

 

Jeżeli nie wiesz to podpowiem ci że A to kąt początku wtrysku a B to temperatura paliwa.

C zakres w jakim ma się zawierać stosunek A do B najlepiej jak będzie na przerywanej linii sprawdzasz na rozgrzanym silniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W czwartek jade znowu na kompa.

Sprawdze wszystkie rzeczy co wypisaliscie mi :)

tj kat wtrysku oraz przekznik temperatury.

 

W czwartek odpisze co mi wyszło

 

Pozdrawiam

 

Mateusz

 

[ Dodano: 2011-11-30, 16:29 ]

1. Zdejmij wtyczkę rano z czujnika temp. płynu i sprawdź jak zapala (czujnik chyba już sprawdziłeś?

 

A gdzie to sie znajduje ten czujnik temp. plynu ?

Bo ja sie na tym nie znajm jestem dentka z mechaniki samochodowej :)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania