Gość lepieznik Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Witam mam problem z ubytkiem płynu w układzie chłodzenia Audi 80 B4 auto jest na benzynie i LPG sprawdziłem szczelność przewodów i nigdzie nie ma wycieku a w układzie ubywa płynu jaka to może być przyczyna proszę o poradę   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2624-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Proste: czytać forum. Lenistwo jest najgorszą z możliwych cech. http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-uszkodzona-uszczelka-glowicy-vt41.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2624-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia/#findComment-14474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 I do tego piszesz w dziale związanym z gazem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2624-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia/#findComment-14475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lepieznik Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ArKos serdecznie Ci dziękuje miałeś racje,że to uszczelka pod głowicą choć w misce olejowej nie ma śladów płynu jest czysty olej za to grube przewody na rozgrzanym silniku były twarde jak po woli odkręcałem korek na zbiorniku wyrównawczym to słychać było syczenie i wtedy przewody powracały do swojej normy i do tego wydechem waliła się woda byłem u mechanika i po niedzieli naprawi to   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2624-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia/#findComment-14527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Cieszę się. Jak już mechanik zdejmie głowicę, to WYMUŚ na nim, aby oprócz planowania zostały wymienione uszczelniacze zaworów i dotarte zawory. Albo najlepiej weź sam tą głowicę i zawieź do zakładu. Masz LPG starszej generacji i tu niejednokrotnie za uboga mieszanka zapewne wpadła i bedzie wpadać - zmęczone zawory powinny być poprawione. U mnie na wsi planowanie to 50,- wymiana uszczelniaczy po 10z- za sztukę a dotarcie zaworów 40-50,- Razem wydasz na robotę głowicy 2 stówki ale masz na wieczność (póki będziesz jeździł tym autem).   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2624-uk%C5%82ad-ch%C5%82odzenia/#findComment-14528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się