Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM.Jestem posiadaczem audi b3 2.0 bp +lpg mój problem polega na tym gdy silnik jest zimny po odpaleniu auto idzie normalnie ma moc i wkręca na obroty po przejechaniu 1 km i więcej auto zaczyna mulić dusi się i niekiedy zgaśnie nie reaguje na pedał gazu auto ma objawy jak by nie dostawało paliwa nie ma różnicy czy jadę na benzynie czy na gazie.Wymieniłem kopułke,palec,przewody,czujnik ecu,czujnik stukowy, lambda.Rocznik audi 1989 113km 3a.Proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2593-audi-b3-problem-z-silnikiem/
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz lub TPS.

Bardziej bym się skłaniał do przepływomierza - jest starszego typu czyli klapkowy i jeden strzał gazu może go zabić poprzez wygięcie klapki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2593-audi-b3-problem-z-silnikiem/#findComment-14291
Udostępnij na innych stronach

Człowieku... NIE PISZ Z CAPSLOCKIEM! Ani się tego nie da czytać, a i oznacza to w internecie krzyk.

Zmień tego posta czyli "EDYTUJ" albo zaraz poleci w kosz.

Mam już serdecznie dość pacjentów, którzy mają to gdzieś.

 

CO TO JEST TPS

Throttle Position Sensor.

Czujnik położenia przepustnicy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2593-audi-b3-problem-z-silnikiem/#findComment-14310
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania