Skocz do zawartości

strzelanie podczas pracy na gazie - gdy na benzynie jest ok


Rekomendowane odpowiedzi

  • 10 miesięcy temu...

Ja mam to samo i mnie trafia!!!! Każdy mówi co innego, świece nowe Bosh Super Plus i nadal tak jest przy DREAM XXI OMVL. Nie wiem już co to jest:

- brak katalizatora

- złe świece (mają jeden dzień)

- reduktor puszcze (ale co z tego podczas jazdy nie powinno się nic dziać)

- źle dobrana mieszanka

e.....k........a nie chce mi sie już żyć. Chciałem kupić na benzynie ale kupiłem auto z LPG bo inne które oglądałem to był złom a tu takie coś. Na benzynie autko śmiega idealnie. Klątwa k.......... :evil:

 

Na benzynie autko śmiega idealnie. Klątwa k.......... :evil:

To wyrzuć instalacje i bądź kolejnym przeciwnikiem lpg, bo nie znalazłeś kompetentnego instalatora

 

Przeciwnikiem nie bede ze względów ekonomicznych. W moim przypadku to jakieś 3500 zł rocznie, razy 4 ....... samochód się zwraca.

 

Radom-Białobrzegi- Grójec w tych rejonach od kilku lat urzęduje.

 

[ Dodano: 2012-08-12, 22:20 ]

przyczyn strzelania LPG może być kilka, to co chłopaki baoisakli ale równiez mze byc przyczyną nieszczelność dolotu albo przepływkla do wymiany.

A jak tą "przepływkę" sprawdzić?

U mnie strzela jak się ściągnie nogę z gazu, zwolni. Jak jadę płynnie nogę trzymam ciągle na gazie na stałych obrotach to nie strzela. Jak puszczę, zahamuje, albo zmienię bieg to wtedy "JEDU-DU"

 

  • 4 miesiące temu...

Mam podobny problem do tego opisywanego dla Skoda Felicia 1,3 MPI tj.: na biegu jałowym auto po prostu gasnie na LPG. Zauwazylem ze podczas postoju gdy przelacze na gaz i utrzymuje wysokie obroty to silnik caly czas pracuje na gazie.

Dodatko mam problem "strzelania" podczas gdy mam zbyt wysoki bieg a małą prędkość jazdy (kiedy normalnie silnik powinien sie dławić) lub kiedy zmieniam bieg na wyższy i dodaje zbyt szybko "gazu" - zbyt szybko chce przyspieszyc.

Gazownicy regulowali - stwierdzili ze parownik jest do wymiany ale .. pal licho jesli parownik nie pozwala mi na zimnym silniku przelaczyc na gaz - jesli ma jezdzic na rozgrzanym silniku to niech tam bedzie ten parownik (choc musze zrobic mu regeneracje) tak czy inaczej, do tego stwierdzili ze gumki na listwie zapłonowej, (swiece ale one byly wymieniane jakies 3 miesiace temu na NGK).

Auto na benzynie sprawuje sie poprawnie i nie chce wymienic polowy auta by naprawic usterke. Jak to było u Was ? (widze ze watek sie nie skonczył :) )

Dziekuje i pozrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania