Skocz do zawartości

Brak zasilania pompy paliwa.


Gość grigorji

Rekomendowane odpowiedzi

Acha, zapomniałem z tą masą. W astrze powinna ona być w bagażniku, jak jest tylny pas, to na dole na tym wzmocnieniu powinno być oczko i śrubka na klucz 10mm. Mniej więcej w połowie szerokości. Tak bbyło w kadettach a astra prawie wszystko po nim przejęła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grigorji

Jeszcze jedno .Jak sprawdzić np.przy przekaźniku co zewrzeć aby pompa chodziła bez kręcenia rozrusznikiem bo znowu go rozwalę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić np.przy przekaźniku co zewrzeć aby pompa chodziła bez kręcenia rozrusznikiem

 

Czytaj mojego posta:

 

zwieramy styki czerwony z czerwono-niebieskim, niebiesko-białym lub drugim czerwonym(zależnie jaki kolor mamy), szukamy zawsze najgrubszych przewodów - powinna być słyszalna praca pompy i paliwo powinno się lać do butelki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grigorji

No i znalazłem jednak były zaśniedziałe styki w przekaźniku pompy paliwa.Przeczyściłem i wszystko gra.Temat zamknięty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania