Skocz do zawartości

Wymiana sworzni toyota 4-runner. Smarować je czy nie ???


Gość bartas2409
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartas2409

Witam wszystkich.

Mam pytanko zamierzam zabrać się za wymianę sworzni,w zasadzie już je wymieniłem tylko teraz nie wiem czy pakować do nich smar ? W komplecie były kalamitki i zgłupiałem nie wiem teraz co robić, a jeśli dawać to jaki i jak dużo. Proszę o szybką odpowiedź-pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Obecnie produkowane sworznie sa juz nasmarowane i szczelnie zamkniete (kiedys nawet byla mozliwosc regulacji).

 

Kalamitki to jedynie do smarowania wału napedowego... tylko dlaczego masz je ze sworzniem? :-|

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość bartas2409

Dzięki za podpowiedź jednak problem polega na tym, że w komplecie są kalamitki a sworznie są bez smaru tylko z jakąś oliwą zabezpieczającą czy olejem czy cholera wie z czym ? A górne i dolne sworznie mają gwint przeznaczony do wkręcenia tych, że smarowniczek. Ot i zagwozdka :-o Wygląda na to, że smaru jednak trzeba użyć.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Jesli jest miejsce na kalamitke to smialo wkrecaj i smaruj. Smar tłoczysz dopóki nie wyjdzie najlepiej podjechac do jakiegos warsztatu gdzie robia autobusy i tiry. Za przyslowiowe "piwo" przesmaruja Ci.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.