Gość vitara Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 http://img405.imageshack.us/img405/691/zdjcie168l.jpg http://img845.imageshack.us/img845/7710/zdjcie169i.jpg Witam Mam pytanie dotyczące wymiany tych dwu elementów na zdjęciach widocznych Jeden to guma osłonowa przegubu drążka od przekładni do zwrotnicy, mianowicie jak ją wymienić jak tam nawet ręki nie idzie wsadzić ? Jak sobie z tym radzicie ? A drugie pytanie dotyczy gumy na tłoczku hamulcowym . Taką gumę można kupić jako zestaw reneracyjny ale żeby ją wymienić trzeba wyjmować tłoczek czy wystarczy go maksymalnie wysunąć ? Ta guma jest wkładana tylko czy przyklejana też ? Podajcie jakieś wskazóweczki Z góry dziękuję !   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2171-dwa-pytania-o-escorta-hamulce-i-kierownice/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 W wypadku osłony drążka najwygodniej jest zluzować całkowicie maglownicę, zrzucić drążek ze zwrotnicy i z kanału wymienić. Dostep w większości aut jest paskudny - Astra G Vectra B też mają zero miejsca. pytanie dotyczy gumy na tłoczku hamulcowym . Taką gumę można kupić jako zestaw reneracyjny ale żeby ją wymienić trzeba wyjmować tłoczek czy wystarczy go maksymalnie wysunąć ? Ta guma jest wkładana tylko czy przyklejana też ? Wyjąć tłok z zacisku. Ta guma ma zewnętrzny pierścień wchodzący w rowek zacisku hamulcowego, tak samo jak oring tłoczka. Nie jest to klejone, po prostu się to wkłada. Podpowiem, że najwygodniej jest założyć gume na tłoczek, osadzić ją w zacisku i powoli wkładać tłoczek. Można lekko powlec oring w zacisku, gumę wewnątrz i tłoczek płynem hamulcowym - łatwiej wsadzić i mniejsze prawdopodobieństwo zawinięcia się oringu czy gumy. Przy okazji wyczyścisz wewnątrz zacisk. Wierz mi na słowo, że po latach jest tam tona syfu, która nie ma jak uciec, bo odpowietrznik jest przecież u góry zacisku. Hamulec zyska na skuteczności. Jeśli tłoczek będzie miał DELIKATNE wżery, to papierem 1500-2000 można go pojechac. Głębokie wżery kwalifikują tłoczek do wymiany.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2171-dwa-pytania-o-escorta-hamulce-i-kierownice/#findComment-11490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się