Skocz do zawartości

Dane techniczne silników GM - benzyna od 2,0


Rekomendowane odpowiedzi

Dane techniczne silników GM w porządku "alfabetycznym" czyli począwszy od najmniejszych. Uwaga: tylko silniki benzynowe.

 

 

22E

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 8

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 77,5

Pojemność (cm3): 2197

Moc (kW przy min-1): 85 / 4800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 182 / 2600

Stopień sprężania: 9,4 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

22N

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 8

Średnica tłoka (mm): 82,5

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2239

Moc (kW przy min-1): 70 / 4800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 160 / 3200

Stopień sprężania: 8,2 : 1

Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

S22E

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 8

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 77,5

Pojemność (cm3): 2197

Moc (kW przy min-1):

Moment obrotowy (Nm przy min-1):

Stopień sprężania: 9,4 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

X22SE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 100 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 202 / 2500

Stopień sprężania: 9,6 : 1

Układ sterujący silnika: Multec S

Typ rozrządu: Pasek

 

 

X22XE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 100 / 5200, 104 / 5400 (Sintra)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 202 / 2600

Stopień sprężania: 10,5 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5.4

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Y22SE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 100 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 200 / 2500

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Multec S

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Y22XE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 106 / 5400

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 205 / 4000

Stopień sprężania: 10,5 : 1

Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 71

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Z22SE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 108 / 5800, 108 / 5600 (Vectra C)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 203 / 4000

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: GMPT-E 15, Vectra C GMPT-E 16

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

Z22XE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 106 / 5400

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 205 / 4000

Stopień sprężania: 10,5 : 1

Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 71

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Z22YH

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 94,6

Pojemność (cm3): 2198

Moc (kW przy min-1): 110 / 5600 (Zafira B), 114 / 5600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 215 / 4000 (Zafira B), 220 / 3800

Stopień sprężania: 12,0 : 1

Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 81, od MJ05 Siemens Simtec 81.1

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

24E

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 2410

Moc (kW przy min-1): 106 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 210 / 3800

Stopień sprężania: 9,7 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ82 Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C24NE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 8

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 2410

Moc (kW przy min-1): 92 / 4800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 195 / 2400 - 2600

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

Z24XE

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 87,5

Skok tłoka (mm): 100,0

Pojemność (cm3): 2405

Moc (kW przy min-1): 103 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 220 / 2400

Stopień sprężania: 9,6 : 1

Układ sterujący silnika:

Typ rozrządu: Pasek

 

 

25

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: OHV

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 80,0

Skok tłoka (mm): 82,0

Pojemność (cm3): 2473

Moc (kW przy min-1): 55 / 3900, 59 / 4100 (Kapitän P 2,5)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 173 / 1700, 176 / 1900 (Kapitän P 2,5)

Stopień sprężania: 7,1 : 1, 7,5 : 1 (Kapitän P 2,5)

Układ sterujący silnika: Gaźnik Opel Carter 36

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

25E

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 87,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2490

Moc (kW przy min-1): 96 / 5600, 100 / 5600 (Monza, Senator A bis MJ85), 103 / 5200 (Monza od MJ85, Senator A od MJ85), 110 / 5800 (Commodore A)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 186 / 4600 (Commodore C, Monza, Senator A bis MJ85), 200 / 4500 (Commodore A), 205 / 4000 (Monza od MJ85, Senator A od MJ85)

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch D-Jetronic, od MJ77 Bosch L-Jetronic, od MJ85 Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

25H

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 87,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2490

Moc (kW przy min-1): 96 / 5300

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 190 / 4250

Stopień sprężania: 9,5 : 1, 9,0 : 1 (Commodore B)

Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

25NE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 87,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2490

Moc (kW przy min-1): 103 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 205 / 4200

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

25S

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 87,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2490

Moc (kW przy min-1): 85 / 5200 (Commodore A/B/C, Senator A), od MJ70 88 / 5500 (Commodore A)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 177/ 3800 (Commodore A), od MJ70 177 / 4200 (Commodore A), 177 / 3800, od 3/75 179 / 3800 - 4200, 176 / 3800 - 4200 (Senator A)

Stopień sprężania: 9,2 : 1, 8,8 : 1 (Senator A)

Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 32/35 DIDTA, od MJ70 Gaźnik Zenith 35/40 INAT, Senator A Gaźnik Pierburg 32/54 4A1

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C25XE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 81,6

Skok tłoka (mm): 79,6

Pojemność (cm3): 2495

Moc (kW przy min-1): 125 / 6000

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 227 / 4200

Stopień sprężania: 10,8 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.8

Typ rozrządu: Pasek

 

 

S25E

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 87,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2490

Moc (kW przy min-1): 100 / 5600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 186 / 4600

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

X25XE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 81,6

Skok tłoka (mm): 79,6

Pojemność (cm3): 2498

Moc (kW przy min-1): 125 / 6000 (Calibra, Omega B, Vectra B bis MJ99), 125 / 5800 (Vectra B od MJ99)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 227 / 3200 (Omega B, Vectra B bis MJ99), 230 / 3200 (Vectra B od MJ99), 227 / 4200 (Calibra)

Stopień sprężania: 10,8 : 1

Układ sterujący silnika: Calibra Bosch Motronic M 2.8, Omega B Bosch Motronic M 2.8.1, Vectra B Bosch Motronic M 2.8.3

Typ rozrządu: Pasek

 

 

X25XEI

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 81,6

Skok tłoka (mm): 79,6

Pojemność (cm3): 2498

Moc (kW przy min-1): 143 / 6500

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 3500

Stopień sprężania: 10,8 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.8.3

Typ rozrządu: Pasek

 

 

C26NE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 88,8

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2594

Moc (kW przy min-1): 110 / 5600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 220 / 3600

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

Y26SE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 83,2

Skok tłoka (mm): 79,6

Pojemność (cm3): 2597

Moc (kW przy min-1): 132 / 6000, 125 / 5800 (Vectra B)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 3400, 250 / 3600 (Vectra B)

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Motronic ME 3.1.1

Typ rozrządu: Pasek

 

 

28E

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 92,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2784

Moc (kW przy min-1): 121 / 5600 (Admiral B, Diplomat B), od 3/75 118 / 5600 (Admiral B, Diplomat B), 118 / 5400 (Commodore B), od 3/75 114 / 5600 (Commodore B)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 233 / 4350, od 3/75 229 / 4400

Stopień sprężania: 9,5 : 1, od 3/75 9,0 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch D-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

28H

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 92,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2784

Moc (kW przy min-1): 103 / 4900 (Admiral A, Kapitän A), 107 / 5200 (Admiral B, Commodore A, Diplomat B, Kapitän B), 104 / 5200 (Commodore B), od 3/75 103 / 5200 (Commodore B, Diplomat B)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 227 / 3700 (Admiral A/B, Diplomat B, Kapitän A/B), od 3/75 225/3600 (Admiral B, Diplomat B), 225 / 3700 (Commodore A), 220 / 3600 (Commodore B), od 3/75 218 / 3600 (Commodore B, Monza, Senator A)

Stopień sprężania: 9,5 : 1, od 3/75 9,0 : 1

Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT, Senator A Gaźnik Pierburg 32/54 4A1

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

28S

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 92,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2784

Moc (kW przy min-1): 92 / 4800 (Admiral A, Kapitän A), 97 / 5200 (Admiral B, Diplomat B, Kapitän B), od 3/75 95 / 5000 (Admiral B, Diplomat B), 96 / 5000 (Commodore B), od 3/75 95 / 5000 (Commodore B)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 210 / 3500 (Admiral A/B, Diplomat B, Kapitän A/B), od 3/75 208 / 3800 (Admiral B, Diplomat B), 210 / 3800 (Commodore B)

Stopień sprężania: 9,0 : 1, od 9/67 9,5 : 1, od 3/75 9,0 : 1

Układ sterujący silnika: Admiral A, Kapitän A Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4; Gaźnik Zenith 35/40 INAT

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

Z28NEL

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 89,0

Skok tłoka (mm): 74,8

Pojemność (cm3): 2792

Moc (kW przy min-1): 169 / 5500

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 330 / 1800 - 4500

Stopień sprężania: 9,5 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 9.6

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

Z28NET

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 89,0

Skok tłoka (mm): 74,8

Pojemność (cm3): 2792

Moc (kW przy min-1): 184 / 5500, 188 / 5500 (Vectra C)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 350 / 1800 - 4500, 355 / 1800 - 4500 (Vectra C)

Stopień sprężania: 9,5 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 9.6

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

30E

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 132 / 5800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 248 / 4200 - 4800

Stopień sprężania: 9,4 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ83 Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

30H

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 110 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 230 / 3400

Stopień sprężania: 9,25 : 1

Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 32/54 4A1

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

30NE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 130 / 5600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 4400

Stopień sprężania: 9,4 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C30LE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 115 / 5400, 115 / 5600 (Monza, Senator A)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 230 / 3800 - 4400, 226 / 4200 (Monza, Senator A)

Stopień sprężania: 8,5 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch LU-Jetronic; Omega A, Senator B Bosch Motronic ML4.1

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C30NE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 130 / 5800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 4200

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C30SE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 150 / 6000

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 270 / 3600

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C30SEJ

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 147 / 6000

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 265 / 3600

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C30XEI

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 169 / 6700

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 280 / 3500

Stopień sprężania: 10,5 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

S30E

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 69,8

Pojemność (cm3): 2969

Moc (kW przy min-1): 132 / 5800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 248 / 4200 - 4800

Stopień sprężania: 9,4 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ83 Bosch LE-Jetronic

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

X30XE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 2962

Moc (kW przy min-1): 155 / 6000, 148 / 6000 (Sintra)

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 270 / 3400, 260 / 3600 (Sintra)

Stopień sprężania: 10,8 : 1

Układ sterujący silnika: Omega B Bosch Motronic M 2.8.1, Sintra Bosch Motronic M 2.8.3

Typ rozrządu: Pasek

 

 

X30XEI

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 2962

Moc (kW przy min-1): 162 / 6300

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 300 / 3600

Stopień sprężania: 10,8 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.8.3

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Y32SE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 87,5

Skok tłoka (mm): 88,0

Pojemność (cm3): 3175

Moc (kW przy min-1): 160 / 6000

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 290 / 3400

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 3.1.1

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Z32SE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 87,5

Skok tłoka (mm): 88,0

Pojemność (cm3): 3175

Moc (kW przy min-1): 155 / 6200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 300 / 4000

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 3.1.1

Typ rozrządu: Pasek

 

 

Z32SE

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 89,0

Skok tłoka (mm): 85,6

Pojemność (cm3): 3195

Moc (kW przy min-1): 167 / 6600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 297 / 3200

Stopień sprężania: 10,3 : 1

Układ sterujący silnika:

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

6VD1

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 93,4

Skok tłoka (mm): 77,0

Pojemność (cm3): 3165

Moc (kW przy min-1): 130 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 260 / 3750

Stopień sprężania: 9,3 : 1

Układ sterujący silnika: GM P4 MPFI

Typ rozrządu: Pasek

 

 

6VD1-W

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 93,4

Skok tłoka (mm): 77,0

Pojemność (cm3): 3165

Moc (kW przy min-1): 151 / 5400

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 290 / 3000

Stopień sprężania: 9,4 : 1

Układ sterujący silnika: Multec

Typ rozrządu: Pasek

 

 

6VE1

 

Układ cylindrów: V6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 93,4

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 3494

Moc (kW przy min-1): 158 / 5400

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 310 / 3000

Stopień sprężania: 9,1 : 1

Układ sterujący silnika: Multec

Typ rozrządu: Pasek

 

 

36NE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95

Skok tłoka (mm): 85

Pojemność (cm3): 3615

Moc (kW przy min-1): 147 /

Moment obrotowy (Nm przy min-1):

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika:

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C36GET

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 3615

Moc (kW przy min-1): 277 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 557 / 4200

Stopień sprężania: 8,2 : 1

Układ sterujący silnika: GM P4 MPFI

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C36NE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 3615

Moc (kW przy min-1): 145 / 5200

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 285 / 4200

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika:

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C36NEI

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: CIH

Liczba zaworów: 12

Średnica tłoka (mm): 95,0

Skok tłoka (mm): 85,0

Pojemność (cm3): 3615

Moc (kW przy min-1): 147 /

Moment obrotowy (Nm przy min-1):

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika:

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

C40SE

 

Układ cylindrów: R6

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 24

Średnica tłoka (mm): 98,0

Skok tłoka (mm): 88,0

Pojemność (cm3): 3983

Moc (kW przy min-1): 200 / 5800

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 395 / 3300

Stopień sprężania: 10,0 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

46S

 

Układ cylindrów: V8

Typ rozrządu: OHV

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 98,4

Skok tłoka (mm): 76,2

Pojemność (cm3): 4636

Moc (kW przy min-1): 140 / 4600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 354 / 3000

Stopień sprężania: 9,25 : 1

Układ sterujący silnika: Gaźnik Carter WCFB

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

54S

 

Układ cylindrów: V8

Typ rozrządu: OHV

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 101,6

Skok tłoka (mm): 82,6

Pojemność (cm3): 5354

Moc (kW przy min-1): 169 / 4700

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 435 / 3000 - 3200

Stopień sprężania: 10,5 : 1

Układ sterujący silnika: Diplomat A Gaźnik Carter AFB, Diplomat B Gaźnik Rochester Quadrajet 4MV

Typ rozrządu: Łańcuch

 

 

Y57XE

 

Układ cylindrów: V8

Typ rozrządu: OHV

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 99,0

Skok tłoka (mm): 92,0

Pojemność (cm3): 5665

Moc (kW przy min-1): 230 / 5600

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 450 / 4400

Stopień sprężania: 10,1 : 1

Układ sterujący silnika: Delphi PCM 32 U

Typ rozrządu: Łańcuch

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/211-dane-techniczne-silnik%C3%B3w-gm-benzyna-od-20/
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania