ArKos Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Dane techniczne silników GM w porządku "alfabetycznym" czyli począwszy od najmniejszych. Uwaga: tylko silniki benzynowe. 10N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 72,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 993 Moc (kW przy min-1): 29 / 5000, 29 / 5400 (Kadett C/D) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 66 / 3400 (Kadett D), 70 / 2600 - 3000 (Kadett C), 72 / 2200 (Kadett A) Stopień sprężania: 7,8 : 1, 7,9 : 1 (Kadett C/D) Układ sterujący silnika: Kadett A Gaźnik Opel Carter 30; Kadett C Gaźnik Solex 30 PDSI; Kadett D Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 10S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 72,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 993 Moc (kW przy min-1): 33 / 5400, 35 / 5400 (Kadett A), 35 / 5600 (Kadett C), 37 / 5800 (Kadett D) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 68 / 2600 - 3800, 70 / 3400 - 3800 (Kadett D), 72 / 2800 (Kadett A), 72 / 3400 (Kadett C) Stopień sprężania: 8,8 : 1, 9,2 : 1 (Corsa A) Układ sterujący silnika: Corsa A Gaźnik Weber 32 TL; Kadett A Gaźnik Opel Carter 38; Kadett C Gaźnik Solex 30 PDSI; Kadett D Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch X10XE Układ cylindrów: R3 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 72,5 Skok tłoka (mm): 78,6 Pojemność (cm3): 973 Moc (kW przy min-1): 40 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 82 / 2800 Stopień sprężania: 10,1 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5.5 Typ rozrządu: Łańcuch Z10XE Układ cylindrów: R3 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 72,5 Skok tłoka (mm): 78,6 Pojemność (cm3): 973 Moc (kW przy min-1): 43 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 85 / 3800 Stopień sprężania: 10,1 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 1.5.5 Typ rozrządu: Łańcuch Z10XEP Układ cylindrów: R3 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 73,4 Skok tłoka (mm): 78,6 Pojemność (cm3): 998 Moc (kW przy min-1): 44 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 3800 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 7.6.1, od MJ05 Bosch Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Łańcuch 11N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1078 Moc (kW przy min-1): Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: 7,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 11S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1078 Moc (kW przy min-1): Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 11SR Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1078 Moc (kW przy min-1): 44 / 5200, 44 / 5600 (Kadett Moment obrotowy (Nm przy min-1): 83 / 3500 - 4500, 85 / 3800 - 5000 (GT) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 12N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 38 / 5600 (Kadett C bis MJ77), 39 / 5400 (Kadett D), 40 / 5400 (Ascona B, Kadett C od MJ77, Manta Moment obrotowy (Nm przy min-1): 80 / 3400 (Kadett C bis MJ77), 82 / 3600 (Kadett D), 85 / 3400 (Ascona B, Kadett C od MJ77, Manta Stopień sprężania: 7,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 30 PDSI; Ascona B od 1/76, Kadett C od MJ77, Kadett D, Manta B Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 12NC, od MJ87 E12N, od MJ88 E12GV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 33 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 80 / 2200 - 2600 Stopień sprężania: 8,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Weber 32 TL Typ rozrządu: Łańcuch 12NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,8 Skok tłoka (mm): 62,9 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 38 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 86 / 2600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Pasek 12NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 72,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 33 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 2800 Stopień sprężania: 9,1 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek 12S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 44 / 5400, 44 / 5800 (Kadett D) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 3400 (Kadett , 88 / 3000 - 3600 (Kadett D), 90 / 2600 - 3400 (Ascona B, Kadett C, Manta , 90 / 2600 - 3800 (Ascona A, Manta A) Stopień sprężania: 9,2 : 1, od 3/75 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 12SC Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 40 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 84 / 3600 Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Weber 32 TL Typ rozrządu: Łańcuch 12ST Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,8 Skok tłoka (mm): 62,9 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 40 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 90 / 2200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Pasek A12N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 37 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 80 / 3400 (Kadett C), 80 / 3600 (Kadett D) Stopień sprężania: 7,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 30 PDSI; Kadett C od MJ77, Kadett D Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch A12ST Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,8 Skok tłoka (mm): 62,9 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 37 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 2200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Pasek C12NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 72,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 33 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 2400, 86 / 2800 (Corsa Stopień sprężania: 9,1 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek S12S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 61,0 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 43 / 5600 (Ascona B, Manta , 43 / 5800 (Kadett D) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 3000 - 3600 (Kadett D), 90 / 3000 - 3400 (Ascona B, Manta Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch S12ST Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,8 Skok tłoka (mm): 62,9 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 40 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 90 / 2200 Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Pasek X12SZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 72,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1196 Moc (kW przy min-1): 33 / 4600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 88 / 2800 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek X12XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 72,5 Skok tłoka (mm): 72,6 Pojemność (cm3): 1199 Moc (kW przy min-1): 48 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 110 / 4000 Stopień sprężania: 10,1 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5.5, Bosch Motronic ME 1.5.5 Typ rozrządu: Łańcuch Z12XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 72,5 Skok tłoka (mm): 72,6 Pojemność (cm3): 1199 Moc (kW przy min-1): 55 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 110 / 4000 Stopień sprężania: 10,1 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 1.5.5 Typ rozrządu: Łańcuch Z12XEP Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 73,4 Skok tłoka (mm): 72,6 Pojemność (cm3): 1229 Moc (kW przy min-1): 59 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 110 / 4000 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 7.6.1, od MJ06 Bosch Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Łańcuch 13N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 44 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 96 / 3800 (Ascona B, Manta , 94 / 3400 - 3800 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Pasek 13NB Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 44 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 96 / 3200 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Pasek 13S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 55 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 101 / 3800 - 4600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Ascona B, Ascona C bis MJ85, Kadett D, Manta B Gaźnik GMF Varajet II; Ascona C od MJ85 Gaźnik Pierburg 2 E 3; Kadett E Gaźnik Pierburg 2 E 3 Typ rozrządu: Pasek 13SB Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 51 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 101 / 3800 - 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1, od MJ86 Gaźnik Pierburg 2 E 3 Typ rozrządu: Pasek 13SH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 61 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 108 / 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Pasek A13S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 51 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 97 / 3800 - 4600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Pasek C13N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 44 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 96 / 3400 Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Rochester Multec Typ rozrządu: Pasek S13N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 44 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 94 / 3400 - 3800 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Pasek S13S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 75,0 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1297 Moc (kW przy min-1): 50 / 5800, od MJ87 52 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 98 / 3800 - 4600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Pasek 14NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 53 / 5600, 55 / 5600 (Kadett E, Vectra A), 55 / 5800 (Astra F) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 108 / 3000, 110 / 3000 (Astra F) Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 2 E 3 Typ rozrządu: Pasek C14NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 44 / 5200, 44 / 5600 (Corsa A, Kadett E) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 103 / 2600 (Corsa A), 103 / 2800 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek C14SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 60 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 114 / 3400, 116 / 3400 (Corsa A) Stopień sprężania: 9,8 : 1, 10,0 : 1 (Corsa A) Układ sterujący silnika: Multec M Typ rozrządu: Pasek E14LV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 44 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 105 / 2600 Stopień sprężania: 8,6 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 2 E 3* Typ rozrządu: Pasek X14NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 44 / 5200, 40 / 5200 (Österreich) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 103 / 2800 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek X14SZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 44 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 106 / 3000 Stopień sprężania:9,6 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek X14XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 66 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 125 / 4000 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek Z14XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 77,6 Skok tłoka (mm): 73,4 Pojemność (cm3): 1389 Moc (kW przy min-1): 66 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 125 / 4000 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek Z14XEL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 73,4 Skok tłoka (mm): 80,6 Pojemność (cm3): 1364 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 120 / 3800 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 7.6.1, od MJ06 Bosch Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Łańcuch Z14XEP Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 73,4 Skok tłoka (mm): 80,6 Pojemność (cm3): 1364 Moc (kW przy min-1): 66 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 125 / 4000 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 7.6.1, od MJ06 Bosch Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Łańcuch 15N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 82,5 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1492 Moc (kW przy min-1): 44 / 4800 (Rekord , 43 / 4800, od 1/69 44 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 105 / 2800 - 3600 (Rekord , 105 / 2500 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI, od 1/66 Gaźnik Opel Carter 36, od 1/69 Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 16N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 85,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1584 Moc (kW przy min-1): 50 / 5200, od 1/75 44 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 110 / 3400, od 1/75 105 / 3000 - 3400 Stopień sprężania: 8,2 : 1; od 1/75 8,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 16NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 55 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 123 / 3000 - 3400 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Pasek 16S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 85,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1584 Moc (kW przy min-1): 59 / 5200, od 3/75 55 / 5200, 55 / 5000 (Ascona B, Manta Moment obrotowy (Nm przy min-1): 115 / 3800 - 4200 (Kadett C), 120 / 3400, od 3/75 117 / 3000 - 3400, 117 / 3800 (Ascona B, Manta Stopień sprężania: 9,5 : 1, od 3/75 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4 Typ rozrządu: Łańcuch 16SH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 66 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 126 / 3800 - 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Pasek 16SV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 60 / 5400, od MJ90 60 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 130 / 2600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 2 E 3 Typ rozrządu: Pasek A16NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 51 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 120 / 3000 - 3400 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 1 B 1 Typ rozrządu: Łańcuch A16S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 85,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1584 Moc (kW przy min-1): 51 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 113 / 3400 - 3800 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4 Typ rozrządu: Łańcuch A16SH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 66 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 126 / 3800 - 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Pasek C16LZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 121 / 3400 Stopień sprężania: 8,6 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek C16NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200, 53 / 5200 (Corsa A od MJ89) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 125 / 2800, 125 / 3200 (Ascona C, Corsa A, Kadett E) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek C16NZ2 Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 125 / 2800 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek C16SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 74 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 135 / 3400 Stopień sprężania: 9,8 : 1 Układ sterujący silnika: Multec M Typ rozrządu: Pasek C16SEI Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 72 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 132 / 3400 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek C16XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 80 / 5500 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 150 / 3500 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek E16NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200, 55 / 5000 (Kadett E) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 127 / 2600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek E16SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 74 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 135 / 3400 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L3-Jetronic Typ rozrządu: Pasek S16SH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 66 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 126 / 3800 - 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Pasek X16SZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 52 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 128 / 2800 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Multec SZ Typ rozrządu: Pasek X16SZR Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 128 / 2600, 128 / 2800 (Astra G, Vectra Stopień sprężania: 9,6 : 1 Układ sterujący silnika: Multec SZ Typ rozrządu: Pasek X16XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 78 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 148 / 4000, 150 / 4000 (Corsa Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek X16XEL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 74 / 6200 (Astra F, Vectra B bis MJ99), 74 / 6000 (Astra G, Vectra B od MJ99, Zafira A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 148 / 3500 (Astra F), 150 / 3200 (Vectra B bis MJ99), 150 / 3600 (Astra G, Vectra B od MJ99, Zafira A) Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek Y16XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 74 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 150 / 3600 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek Z16LEL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 110 / 5000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 210 / 1850 - 5000 Stopień sprężania: : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Pasek Z16LER Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 141 / 5850 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 230 / 1980 - 5850, 266 mit Overboost Stopień sprężania: : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Pasek Z16LET Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 132 / 5500 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 230 / 2200 - 5500 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Pasek Z16SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 62 / 5400, 64 / 5400 (Combo C, Meriva) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 138 / 2600, 138 / 3000 (Combo C, Meriva) Stopień sprężania: 9,6 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek Z16XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 74 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 150 / 3600 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S (F) Typ rozrządu: Pasek Z16XE1 Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 77 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 150 / 3900 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S (F) Typ rozrządu: Pasek Z16XEP Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 76 / 6000 (Astra G), 77 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 147 / 3600 (Astra G), 150 / 3900 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S (F) Typ rozrządu: Pasek Z16XER Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 85 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 155 / 4000 Stopień sprężania: 11,0 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 75.1 Typ rozrządu: Pasek Z16YNG Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 79,0 Skok tłoka (mm): 81,5 Pojemność (cm3): 1598 Moc (kW przy min-1): 69 / 6200 (Zafira , 71 / 6200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 133 / 4200 (Zafira , 140 / 4200 Stopień sprężania: 12,5 : 1, 12,8 : 1 (Zafira Układ sterujący silnika: Multec S (F) Typ rozrządu: Pasek 17N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 88,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1698 Moc (kW przy min-1): 44 / 4600, 1/69 49 / 4600, od 3/75 44 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 118 / 2300, od 1/69 120 / 2550, 120 / 2000 (Rekord D/E), od 3/75 114 / 2200 - 3000 Stopień sprężania: 8,2 : 1, od 3/75 8,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Opel Carter 36, od 1/69 Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 17S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 88,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1698 Moc (kW przy min-1): 55 / 5200 (Rekord B/C), 61 / 5400 (Rekord D) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 130 / 2500 - 2900 (Rekord , 130 / 2700 (Rekord C), 130 / 2600 - 3800 (Rekord D) Stopień sprężania: 8,8 : 1 (Rekord B/C), 9,8 : 1 (Rekord D) Układ sterujący silnika: Rekord B/C Gaźnik Solex 35 PDSI, Rekord D Gaźnik Solex 32/32 DIDTA Typ rozrządu: Łańcuch 18E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 85 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 151 / 4800 Stopień sprężania: 9,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Pasek 18N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 55 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 135 / 3000 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Typ rozrządu: Pasek 18NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 60 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 135 / 3000 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 2 E 3 Typ rozrządu: Pasek 18S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 66 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 143 / Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Pasek 18SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 82 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 158 / 3000 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L3-Jetronic Typ rozrządu: Pasek 18SEH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 85 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 160 / 4600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L3-Jetronic Typ rozrządu: Pasek 18SV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 66 / 5200, 66 / 5400 (Vectra A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 148 / 3400, 148 / 2800 (Vectra A) Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 2 E 3 Typ rozrządu: Pasek A18N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 51 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 132 / 3000 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Typ rozrządu: Pasek C18NE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 74 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 140 / 3000 Stopień sprężania: 8,9 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LU-Jetronic Typ rozrządu: Pasek C18NT Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 66 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 135 / 3000 Stopień sprężania: 8,9 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LU-Jetronic Typ rozrządu: Pasek C18NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Pasek C18NZ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 66 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 145 / 3000 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek C18XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 81,6 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1799 Moc (kW przy min-1): 92 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 168 / 4800 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 56.0 Typ rozrządu: Pasek C18XEL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 81,6 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1799 Moc (kW przy min-1): 85 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 168 / 4000 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 56.0 Typ rozrządu: Pasek E18NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 62 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 143 / 2600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg Ecotronic 2 E-E Typ rozrządu: Pasek E18NVR Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 65 / 5200, 65 / 5400 (Vectra A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 143 / 3000, 143 / 3200 (Omega A) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg Ecotronic 2 E-E Typ rozrządu: Pasek S18E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 85 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 151 / 4800 Stopień sprężania: 9,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Pasek S18NV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 62 / 5400, 64 / 5000 (Omega A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 137 / 3400, 140 / 3400 (Omega A) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg Ecotronic 2 E E Typ rozrządu: Pasek S18S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 84,8 Skok tłoka (mm): 79,5 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg Ecotronic 2 E E Typ rozrządu: Pasek X18XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 81,6 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1799 Moc (kW przy min-1): 85 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 170 / 3600 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 56.5 Typ rozrządu: Pasek X18XE1 Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 80,5 Skok tłoka (mm): 88,2 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 85 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 170 / 3400 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 70 Typ rozrządu: Pasek Z18XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 80,5 Skok tłoka (mm): 88,2 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 90 / 6000, 92 / 5600 (Astra G/H, Vectra B, Zafira A), 92 / 6000 (Corsa C, Meriva, Tigra Moment obrotowy (Nm przy min-1): 167 / 3800, 170 / 3800 (Astra G/H, Vectra B, Zafira A), 165 / 4600 (Corsa C, Meriva, Tigra Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 71; Astra H, Signum, Vectra C Siemens Simtec 71.5 Typ rozrządu: Pasek Z18XEL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 80,5 Skok tłoka (mm): 88,2 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 81 / 5600, 85 / 5600 (Astra G, Vectra Moment obrotowy (Nm przy min-1): 167 / 3800, 170 / 3800 (Astra G, Vectra Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 71, Vectra C Siemens Simtec 71.5 Typ rozrządu: Pasek Z18XER Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 80,5 Skok tłoka (mm): 88,2 Pojemność (cm3): 1796 Moc (kW przy min-1): 103 / 6300 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 175 / 3800 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 75.1 Typ rozrządu: Pasek 19E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 77 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 152 / 3400 - 4600, 155 / 4200 (Manta A), 155 / 4800 (Manta Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 19HL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 78 / 5660 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 160 / 3650 Stopień sprężania: 9,5 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Weber 40 DFO Typ rozrządu: Łańcuch 19N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 55 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 135 / 2200 - 3400 Stopień sprężania: 7,9 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch 19S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 66 / 5100, od 1/75 65 / 4800, 66 / 4800 (Ascona B, Manta Moment obrotowy (Nm przy min-1): 140 / 2500 - 3100 (Rekord , 149 / 2800 (Rekord C), 149 / 2500 - 3100, od 3/75 150 / 2600 - 3800 Stopień sprężania: 9,0 : 1, od 1/75 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Rekord B Gaźnik Solex 32/35 DIDTA-4 (Schaltgetriebe), Rekord B Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4 (Automatik), Gaźnik Solex 32/32 DIDTA, od 6/75 Gaźnik Zenith 35/40 INAT Typ rozrządu: Łańcuch 19SH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 71 / 5200, od 3/75 66 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 150 / 3800, od 3/75 148 / 3800 Stopień sprężania: 9,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT Typ rozrządu: Łańcuch A19N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 51 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 130 / 2200 - 3000 Stopień sprężania: 7,9 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 35 PDSI Typ rozrządu: Łańcuch S19S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 93,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1897 Moc (kW przy min-1): 65 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 145 / 2600 - 3800 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT Typ rozrządu: Łańcuch 20E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1979 Moc (kW przy min-1): 81 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 162 / 3400, 163 / 3000 (Rekord E) Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ82 Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 20EH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1979 Moc (kW przy min-1): 85 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 162 / 3000 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 20N Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1979 Moc (kW przy min-1): 66 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 145 / 3000 - 3800, 145 / 3800 (Ascona B, Manta Stopień sprężania: 8,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Łańcuch 20NE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 85 / 5200, 85 / 5600 (Ascona C, Kadett E) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 175 / 2600, 175 / 3000 (Ascona C, Kadett E) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML 4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek 20S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1979 Moc (kW przy min-1): 74 / 5200, 74 / 5400 (Ascona B, Manta Moment obrotowy (Nm przy min-1): 153 / 3800, 158 / 3400 - 3800 (Rekord D/E) Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT; Ascona B od MJ78, Manta B, Rekord E od MJ78 Gaźnik GMF Varajet II Typ rozrządu: Łańcuch 20SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 90 / 5200 (od MJ91), 90 / 5400 (bis MJ91) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 175 / 2600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML 4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek 20SEH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 95 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 180 / 4600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML 4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek 20SER Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 91 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 173 / 2600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML 4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek 20XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 115 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 203 / 4800 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.5 Typ rozrządu: Pasek 20XEJ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 110 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 196 / 4800 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.5 Typ rozrządu: Pasek C20LET Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 150 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 280 / 2400 Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.7 Typ rozrządu: Pasek C20NE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 85 / 5400, 85 / 5200 (Calibra, Frontera A, Omega A od MJ91, Vectra A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 170 / 2600, 170 / 3000 (Ascona C, Kadett E) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML 4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5, Astra F Bosch Motronic M 1.5.2 Typ rozrządu: Pasek C20NEF Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 74 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 158 / 2600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek C20NEJ Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 73 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 170 / 2600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek C20XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 110 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 196 / 4800, od MJ93 196 / 4600 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.5, od MJ93 Bosch Motronic M 2.8 Typ rozrządu: Pasek S20E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1979 Moc (kW przy min-1): 77 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 155 / 4200 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ82 Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch S20S Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 1979 Moc (kW przy min-1): 72 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 155 / 3800 Stopień sprężania: 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Varajet II Typ rozrządu: Łańcuch X20SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 85 / 5200, 85 / 5400 (Omega Moment obrotowy (Nm przy min-1): 172 / 2800, 178 / 2800 (Omega Stopień sprężania: 10 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5.4 Typ rozrządu: Pasek X20XER Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 118 / 6500 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 188 / 4300 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 70 Typ rozrządu: Pasek X20XEV Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 100 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 185 / 4000, 188 / 3200 (Astra F, Vectra B bis MJ99), 188 / 3400 (Astra G, Vectra B od MJ99) Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 56.1, od MJ96 Siemens Simtec 56.5, Astra G Siemens Simtec 70 Typ rozrządu: Pasek Z20LEH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 177 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 320 / 2400 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Pasek Z20LEL Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 125 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 250 / 1950 - 4000 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Pasek Z20LER Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 147 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 262 / 4200 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Motronic ME 7.6.2 Typ rozrządu: Pasek Z20LET Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 141 / 5400, od MJ03,5 147 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 250 / 1950 - 5300, od MJ03,5 250 / 1950 Stopień sprężania: 8,8 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 1.5.5 Typ rozrządu: Pasek Z20NET Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 129 / 5500 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 265 / 2500 Stopień sprężania: 9,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Trionic 8 Typ rozrządu: Łańcuch Z20NHH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 194 / 5300 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 353 / 2500 - 5250 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch YNUS Typ rozrządu: Łańcuch   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/210-dane-techniczne-silnik%C3%B3w-gm-benzyna-do-20/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi