Gość k2 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam, mam problem z odpaleniem seata leona 1,9 tdi, tj. nie pali na "dyg", musi trochę pomielić, czasem raz, czasem dwa, pojawia się sporo białego dymu. Później pracuje prawidłowo. Nie jest to jakoś szczególnie uciążliwe, ale nie wiem czy to nie doprowadzi do jakichś dalszych uszkodzeń. Pasek był zmieniany, świece również (nie pali również na plusowych temperaturach). Problem mam tylko rano, jak odpalę np. o 7 rano przejadę do pracy i o 16 wsiadam - nie ma problemu. Czy powodem tego może być akumulator (miałem próbę włamania, odpalili zapłon, ale nie silnik, i rozładowali go zupełnie, właściwie wtedy to się zaczęło)? z góry dziękuję za pomoc.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1950-19-tdi-problem-z-odpalaniem-bia%C5%82y-dym-na-pocz%C4%85tku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Moim zdaniem ucieka paliwo z powrotem czyli pustka w przewodach paliwowych jest. Zawór zwrotny jakiś nie trzyma? Coś w ten deseń.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1950-19-tdi-problem-z-odpalaniem-bia%C5%82y-dym-na-pocz%C4%85tku/#findComment-10105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k2 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Dodam, że niedawno mechanik zmieniał uszczelki, pasek, pompę, wałki... I właściwie problem mam tylko po dłuższym postoju. Jeżeli stoi np. 5h to nie ma problemu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1950-19-tdi-problem-z-odpalaniem-bia%C5%82y-dym-na-pocz%C4%85tku/#findComment-10106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 uszczelki, pasek, pompę, wałki Sporo tego zmienił, zgrał wszystko należycie, bo pewnie wtedy zaczely sie problemy? Podłacz pod kompa i sprawdz kąt wtrysku i dawki.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1950-19-tdi-problem-z-odpalaniem-bia%C5%82y-dym-na-pocz%C4%85tku/#findComment-10109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k2 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Sporo, 1000 plnów dałem, ale samochód kupiłem dosłownie miesiąc temu w Reichu. A po dwóch tygodniach miałem już usiłowanie kradzieży Wszystkie błędy, etc, ustawienia na kompie zrobił. Jeden mechanik stwierdził, że na 80% to będzie akumulator. Wolałbym jednak zapytać kogoś kto miał podobny problem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1950-19-tdi-problem-z-odpalaniem-bia%C5%82y-dym-na-pocz%C4%85tku/#findComment-10122 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Skoro wszystko dobrze zamontował i ustawił na kompie to moze byc winny akumulator. Zimny Diesel potrzebuje sporo pradu dlatego ciezko pali. Rozgrzany nie obciaza juz tak akumulatora. Mozesz podjechac do punktu gdzie sprzedaja akumulatory i popros zeby sprawdził w jakim stanie jest twój (robia to na aucie)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1950-19-tdi-problem-z-odpalaniem-bia%C5%82y-dym-na-pocz%C4%85tku/#findComment-10126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się