Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 a caly fiat126p to compressor-z angielskiego ale go kochalem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-9212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maras790501 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Sam wkład do pompy paliwa to koszt ok.45 pln. Tylko uważaj przy demontażu starej pompy, końcówki od pompy te od przewodów paliwowych lubią się łamać, wiem z autopsji i będziesz musiał kupić całą pompę. Na allegro koszt 100 pln nowa zamiennik.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-9232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość garwen1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Mam pytanie do Arkosa bo napisał ze Pompa z MPI daje 3 bary ciśnienia i 2l paliwa na minutę minimum tylko czy to jest pomiar całej pompy razem z reduktorem cisnienia który jest w nia wbudowany czy np. sam wkład pompki czyli ten silniczek? no bo wiadomo ze jesli sie go wyjmie z obudowy pompy to juz nie idzie przez reduktor i wetdy jest mu lzej..bo ja u siebie mierzyłem wydajnosc samego tego wkałdu no to w ciąu 50s przepompował 2.5l wiec nie wiem czy to dobty wynik. chciałbym tez zmierzyc jakie daje cisnienie no i tu tez ma pytanie czy mierzy sie cisnienei samego wkładu pompy i ma byc 3 bar czy moze juz po redukcj cisnienia pompa ma dawac 3 bar Zacząłem, zabawe z wyciagnieciem pompy gdyz silnik nie chce sie wkrecac na obroty podczas jazdy tak jakby wałsnie brakowało mu paliwo i mial go za mało wiec pierwsze co mia przyszło na mysl to ze pompa moze nie wyrabia juz w koncu ma 10lat( wnisokuje to z tego ze na gazie chodzi dobrze i sie wkreca ) Jesli ktos ma jeszcze jakis pomysł przez co tak moze byc to prosze pisac Dzieki i Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-15979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Najczęściej samochody z MPI mają na listwie wtryskowej 2.2-2.5bara, mocniejsze jednostki 3-3.5 bara. Jest to ciśnienie na listwie paliwowej czyli regulowane regulatorem ciśnienia. Nieważne, czy przy pompie (Vectra B też go ma przy pompie) czy na listwie. w ciąu 50s przepompował 2.5l wiec nie wiem czy to dobty wynik Dobry. Tylko pytanie brzmi: czy pompa jest w stanie utrzymać właściwe ciśnienie. To, że ona tłoczy tyle paliwa na jałowo to jedno, ale czy jest w stanie utrzymać ciśnienie to drugie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-15981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość garwen1 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie moze mi cos poradzicie co dalej sprawdzac bo pompa sprawdzona cisnienie jest ok wydajsnoc tez a problem pozostał mianowicie jak jade na benzynie i wcisne mocniej gaz to go muli i nie ciagnie- nie wkreca sie na obroty.Trzeba delikatnie czymac gaz i wtedy dopiero jedzie. Na gazie mianowicie jest ok ciagnie. Wyglada to tak jakby cos z przepustnica było i gdy za duzo sie otworzy to wtedy nie jedzie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-16090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Czy mapsensor został sprawdzony?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-16091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość garwen1 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 kurcze Arkos głupia sprawa ale nie moge znalesc tego map sensora sciagłem nawet obudowe filtra powietrz zeby miec lepsze widoki na kolektor sąący i nie moge nigdzie tej rułeczki znalesc ktora powinna z niego wychodzic tak? jakbys mi podpowiedziałgdzie on jest i jak najlepiej go sprawdzic?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-16102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Co ty kolego masz tam za silnik i jaki jest jego kod   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-16103 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość garwen1 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Silniczek 1.2 8V z gazem kod 188A4000 no i głupia sprawa bo laikiem nie jestem w mechanice a nie moge zokalizowac tego map sensora   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-16104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 zobacz okok przepustnicy po stronie pompy hamulców wkręcony w kolektor ssący taki czarny na 4 piny wtyczka to czujnik temp powietrza i czujnik cisnienia bezwzglednego w kolektorze ma miec na wtyczce jak wypniesz zasilanie 5V opór 2-3 kilo oma przy20*C, 200-300 om przy 90*C sprawdź czujnik jeszcze polozenia przepustnicy Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1807-pompa-paliwa-diagnoza-fiat-punto-11/page/2/#findComment-16105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się