Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Faktycznie Glyco jest lepsze od Mahle, czy Kolbenschmidt?

Różnica w cenie: Glyco - 127zł, Mahle - 85 zł, a Kolbenschmidt - 120zł.

Ja, jak już wspominałem, w jednym silniku mam wsadzone oryginalnie tłoki Mahle, a jeden ze sprzedawców zapewniał mnie że opel na pierwszy montaż wstawiał Mahle lub właśnie Kolbenschmidt. Pierścienie tych firm kosztują: Mahle - 185 i Kolbenschmidt - 160zł.

 

Co wy byście wybrali? bo ja niestety nie mam doświadczenia. Chcę zrobić bardzo dobrze, ale oczywiście nie drogo... Używam samochodu nie do KJS, ale lubię butować...

Proszę o opinię z doświadczenia

 

Co wy byście wybrali?

 

Co do sedna sprawy:

Pierścienie polecam Goetze - sprawdzone, że są dobre jak za taką cenę. Kolega montował, auto służy do KJS więc pałowane jest zdrowo i jest dobrze. Nic się nie dzieje.

Panewki - Glyco - to według mnie niezła firma, najczęściej je pchają do modyfikowanych silników.

 

Wszystko napisane wyżej. Ten zestaw jest najlepszy. Sam jestem własnie na etapie składania bloku C20NE i zakładam właśnie Goetze i Glyco.

 

Chcę zrobić bardzo dobrze, ale oczywiście nie drogo...

Nie zawsze jest to możliwe ale tu różnice w cenie nie są ogromne a lepiej mieć pewność że jest poskładane na porządnych częściach.

 

To nie tak że nie wierze koledze ArKos w to co napisał. Chciałem tylko mieć porównanie tych firm i jakości wykonania przez nie części. Kolega ArKos ma wiedzę taką, że ja raczej nigdy nie będę miał, ale nie napisał jak dobre są to panewki w porównaniu z np. Mahle.

 

Wielkie dzięki że dzielicie się ze mną swoją wiedzą.

 

[ Dodano: 2011-12-05, 14:06 ]

Cześć.

Dopiero teraz zrobiłem ten pseudo remont silnika, więc opisze wrażenia.

Głowica oddana do firmy zajmującej się kompleksową naprawą głowić, więc na gotowo wyszło 200zł (czyszczenie, planowanie, uszczelnienie i sprawdzenie szczelności).

Reszta: Panewki korbowe Glyco, pierścienie Goetze, honowanie cylindrów, uszczelki, uszczelniacze, śruby i inne takie.

Całość ( materiały + głowica) wyszła 800zł z olejem 10w40 mobila i płynem.

Faktycznie trochę już tłoki są poprzycierane, ale tragedii nie było i nie stukają, za to wypłukane już były chyba wszystkie. Silnik płynu brał 1,5 litra tygodniowo, czyli z 300km.

 

Przejechałem do tej pory po remoncie ok 1000km i sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wszędzie wyszło 13,5 bara.

Teraz jeszcze pojeżdzę z 1000km na lekkim gazie i zobaczymy jak to będzie się zachowywało.

 

Proszę o jakieś opinie, może uwagi.

 

Pozdrowionka i dzięki za uczestnictwo.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania