Skocz do zawartości

renault megane 2 1.5 dci 2003r rano nie odpala


Gość czapalechia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stock844

rozwiązał ktoś ten problem?

 

[ Dodano: 2011-06-21, 15:49 ]

miałem to samo, dzisiaj wymieniłem 2 wtryski na używane ale o tych samych numerach ...801A i problem zniknął. Nie programowałem wtrysków, bo to podobno ściema. U mnie przynajmniej wszystko ładnie chodzi. Pali też super.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość gregg34

Witam mam dokladnie ten sam problem ,te same objawy w kangoo 1.5 dci 2004 przebieg 100 tys,wszyscy rozkladaja rece ,moj tesc jest mechanikiem i doszedl do wniosku ,ze to lejace wtryski wypial przewod nadmiarowy i rzeczywiscie na dwoch wtryskach nadmiar leje co wskazywaloby na zatkanie sie wtryskow ale sam nie wiem co to ma do zapowietrzania ukladu przeciez to powietrze nie moze sie wziasc tak sobie ,ten model nie ma pompki w baku filter jest wymieniony i wszystko wskazuje ,ze podbiera powietrze na odcinku zbiornik-filter.Nawet po odpowietrzeniu reczna pompka po 5 godzinach jazdy ciagle to samo.Jutro sprawdze ten zawor zwrotny czego nie robilem .Znajdziesz rozwiazanie napisz.

 

[ Dodano: 2012-07-10, 16:13 ]

Wymienilem o- ringi na zaworku zwrotnym/jeden byl uszkodzony/ ,problem ciagle ten sam wprawdzie powietrze jest teraz w wiekszosci juz na powrocie do zbiornika ale auto dalej nie pali odpalam z plakiem do nablyszczanie samochodow wewnatrz i wtedy startuje ale jest slaby i ciagle zglasza problem na pompie pewnie brak cisnienia ,znaczy to ,ze musza to byc te dwa wtryski i to wszystko .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

u mnie to samo gdy spada temp do okolo 0, auto nie odpala, tylko na plaka. Jak juz odpali moze stac 8 godz i pali na kopa. Nie widac braku mocy, caly czas ciagnie, nie kopci i spala 5l na 100km. I co dalej wtryski i pompa do wymiany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość partykula

Drodzy czytelnicy po wymianie filtra nie zapomnijcie wymienić oring za 84 gr. który jest przy czujniku wody przy filtrze , jezeli takowy posiadacie.Nie dają go razem z zakupionym nowym filtrem .Jedynie w ASO .Nie może być gumowy tylko silikonowy,odpowiedniej średnicy i grubości specjalnie do ON.To tamtędy zasysa powietrze które unosi się a kiedy wyłączymy silnik i pompa staje to wędruje przewodem w górę do gruszki gdzie się zatrzymuje bo w gruszce jest zawór zwrotny. Po uruchomieniu pompa ciagnie powietrze z powrotem do filtra a dalej do silnika i wyskakuje błąd " brak ciśnienia na listwie" Piana w przewodach z powrotu to inna historia.Przynajmniej ja miałem taką przypadłość,polecam wymianę czterech kilku centymetrowych przewodów od wtrysków do listwy jak są leciwe to wystarczą drgania silnika żeby się zapowietrzały wystarczy przy włączonym silniku lekko dotknąć palcem żeby zauważyć że puszczają,są wygięte i szybko tracą swoje właściwości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania