Skocz do zawartości

wymiana zaworów dla lepszej kompresji


Gość prezesik25

Rekomendowane odpowiedzi

No i niestety gofer znów rozebrany. Zdjąłem głowicę, bo palił już tylko na 2-3 gary.

 

Zamówiłem głowicę z przebiegiem 110 tys.km, starej nie będę regenerował.

 

Stara głowicę sprawdzałem na szczelność - wlewałem benzynkę ekstr., no i niestety przepuszczają zawory na 1 i 4 cylindrze, tam gdzie były ściśniete zawory z tłokami przy poprzedniej cienkiej blaszanej uszczelce.

Musiały się wtedy zaworki podkrzywić, w dodatku głowica na 1 cylindrze jest strasznie krzywa, sprawdziłem krawędzią zwykłej prostej pleksy.

 

Teraz czekam na druga głowicę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania