Gość Kubas3000 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Witam ostatnio zmianiałem silnik w calibrze z c20xe na c20ne z kadetta. Wiązka z kadetta jest inna więc kupiłem wiązkę z calibry na NE wiązki różnią się od siebie ma ktoś może jakąs rozpiskę kabli jak to spiąć żeby działało ? niestety nie mam aparatu i nie mam jak zrobić zdjęcia Obok wtyczki ECU są 3 wtyczki u mnie wcześniej było 4 i wiązka stara z kadetta ma łączenie za wtryskami łączy się z wiązką aku jak to rozgryźć ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1148-problem-z-wi%C4%85zk%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 google + kilka for ---------------------------------------------------------------------------------- - czarny - + po stacyjce - czerwony - + z aku(zakończony oczkiem, tylko przykręciłem do klemy) - brązowy - masa(tak samo jak czerwony, też zakończony oczkiem). Resztę miałem zaraz przy ECU: - niebiesko-czerwony(wychodzi z przekaźnika i kończy się wtyczką) - pompa paliwa - brązowo-żółty - złącze diagnostyczne(pin - brązowo-biały - złącze diagnostyczne(bodajże pin G) - brązowo-niebieski - check-engine Z tego co pamiętam to tyle musiałem podłączyć, pozostałe były od klimy i BC. W twoim przypadku większość przewodów jest w tej okrągłej wtyczce(pompa paliwa, + po stacyjce, masy, bodajże przewód do check-engine). ------------------------------------------------------------------------------------ Wiązka z calibry pod maską ma wyprodzone na pewno przewody: - brązowy - masa do aku - czerwony - + do aku - czarny - + po stacyjce Pozostałe przewody były obok ecu, w 3 wtyczkach: - niebiesko-czerwony z przekaźnika - pompa paliwa - brązowo-niebieski - check-engine - brązowo-żółty - wtyk diagnostyczny(bodajże styk - brązowo-biały - wtyk diagnostyczny(bodajże styk G) - niebiesko-czerwony - impulsator pozostałe to klima(2 przewody) i BC(2 przewody). Żeby silnik zagadał wystarczy podłączyć plusy, minusy i zasilanie pompy paliwa. W starszych kadziach gsi przewód do pompy paliwa był w tej okrągłej wtyczce. W jednopunktach idzie on nad schowkiem, w peszlu. Żeby nie kombinować to najlepiej podłączyć przewód niebiesko-czerwony(gruby, na dole wtyczki) z tej okrągłej wtyczki, pod przewód niebiesko-czerwony przy sondzie lambda(razem z pompą paliwa działa grzałka sondy). ------------------------------------------------------------------------------------------------ http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=24739&postdays=0&postorder=asc&highlight=wi%B1zk%2A+c20xe&start=165 link zawiera zdjęcia wiązki, kostek itp   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1148-problem-z-wi%C4%85zk%C4%85/#findComment-5398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubas3000 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 ArKos, jesteś wielki właśnie o to mi chodziło [ Dodano: 2010-09-17, 22:00 ] silnik zagadał Wielkie dzięki Arkos jesteś wielki [ Dodano: 2010-09-21, 08:07 ] potrzebuje jeszcze rozpiskę kabli w tej okrągłej wtyczce tej obok aku ...czy do niej isze czujnik poziomu oleju ? przypominam że zmieniałem silnik z xe na ne   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1148-problem-z-wi%C4%85zk%C4%85/#findComment-5414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się