Skocz do zawartości

Problem z wiązką


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio zmianiałem silnik w calibrze z c20xe na c20ne z kadetta. Wiązka z kadetta jest inna więc kupiłem wiązkę z calibry na NE wiązki różnią się od siebie ma ktoś może jakąs rozpiskę kabli jak to spiąć żeby działało ? niestety nie mam aparatu i nie mam jak zrobić zdjęcia :-/ Obok wtyczki ECU są 3 wtyczki u mnie wcześniej było 4 i wiązka stara z kadetta ma łączenie za wtryskami łączy się z wiązką aku jak to rozgryźć ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1148-problem-z-wi%C4%85zk%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

google + kilka for

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

- czarny - + po stacyjce

- czerwony - + z aku(zakończony oczkiem, tylko przykręciłem do klemy)

- brązowy - masa(tak samo jak czerwony, też zakończony oczkiem).

Resztę miałem zaraz przy ECU:

- niebiesko-czerwony(wychodzi z przekaźnika i kończy się wtyczką) - pompa paliwa

- brązowo-żółty - złącze diagnostyczne(pin B)

- brązowo-biały - złącze diagnostyczne(bodajże pin G)

- brązowo-niebieski - check-engine

Z tego co pamiętam to tyle musiałem podłączyć, pozostałe były od klimy i BC.

 

W twoim przypadku większość przewodów jest w tej okrągłej wtyczce(pompa paliwa, + po stacyjce, masy, bodajże przewód do check-engine).

 

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Wiązka z calibry pod maską ma wyprodzone na pewno przewody:

- brązowy - masa do aku

- czerwony - + do aku

- czarny - + po stacyjce

Pozostałe przewody były obok ecu, w 3 wtyczkach:

- niebiesko-czerwony z przekaźnika - pompa paliwa

- brązowo-niebieski - check-engine

- brązowo-żółty - wtyk diagnostyczny(bodajże styk B)

- brązowo-biały - wtyk diagnostyczny(bodajże styk G)

- niebiesko-czerwony - impulsator

pozostałe to klima(2 przewody) i BC(2 przewody).

 

Żeby silnik zagadał wystarczy podłączyć plusy, minusy i zasilanie pompy paliwa.

W starszych kadziach gsi przewód do pompy paliwa był w tej okrągłej wtyczce. W jednopunktach idzie on nad schowkiem, w peszlu.

Żeby nie kombinować to najlepiej podłączyć przewód niebiesko-czerwony(gruby, na dole wtyczki) z tej okrągłej wtyczki, pod przewód niebiesko-czerwony przy sondzie lambda(razem z pompą paliwa działa grzałka sondy).

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=24739&postdays=0&postorder=asc&highlight=wi%B1zk%2A+c20xe&start=165

 

link zawiera zdjęcia wiązki, kostek itp

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1148-problem-z-wi%C4%85zk%C4%85/#findComment-5398
Udostępnij na innych stronach

ArKos, jesteś wielki właśnie o to mi chodziło :-D

 

[ Dodano: 2010-09-17, 22:00 ]

silnik zagadał :-D Wielkie dzięki Arkos jesteś wielki

 

[ Dodano: 2010-09-21, 08:07 ]

potrzebuje jeszcze rozpiskę kabli w tej okrągłej wtyczce tej obok aku ...czy do niej isze czujnik poziomu oleju ? przypominam że zmieniałem silnik z xe na ne

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1148-problem-z-wi%C4%85zk%C4%85/#findComment-5414
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania