Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hadzii123

Proponuję wymienić przewody zwrotne/przelewowe, to najczęstsza przyczyna zapowietrzania się tych silników. Dla pewności można wymienić miedziane podkładki z obu śrub przy pompie paliwowej (jedna z nich to zawór zwrotny). Należy sprawdzić czy na filtrze paliwowym nie ma oleju silnikowego, jeśli jest to do wymiany uszczelniacze trawersów. Sprawdzić obudowę filtra paliwa i przewody paliwowe czy są całe oraz uszczelki przy filtrze. Można przedmuchać sprężarką przewody paliwowe idące do zbiornika oraz smok w zbiorniku czy nie są przytkane. Może też być zatkany odpowietrznik w baku. Im szybciej gaśnie silnik po odpaleniu, tym nieszczelność znajduje się bliżej silnika. Gaśnie po upływie ok 15s nieszczelności szukałbym w okolicy filtra, nie można uruchomi silnika lub gaśnie po uruchomieniu to nieszczelność na przelewach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/983-opel-zafira-nie-odpala-ga%C5%9Bnie-po-chwili/page/2/#findComment-4545
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania