Gość hadzii123 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Proponuję wymienić przewody zwrotne/przelewowe, to najczęstsza przyczyna zapowietrzania się tych silników. Dla pewności można wymienić miedziane podkładki z obu śrub przy pompie paliwowej (jedna z nich to zawór zwrotny). Należy sprawdzić czy na filtrze paliwowym nie ma oleju silnikowego, jeśli jest to do wymiany uszczelniacze trawersów. Sprawdzić obudowę filtra paliwa i przewody paliwowe czy są całe oraz uszczelki przy filtrze. Można przedmuchać sprężarką przewody paliwowe idące do zbiornika oraz smok w zbiorniku czy nie są przytkane. Może też być zatkany odpowietrznik w baku. Im szybciej gaśnie silnik po odpaleniu, tym nieszczelność znajduje się bliżej silnika. Gaśnie po upływie ok 15s nieszczelności szukałbym w okolicy filtra, nie można uruchomi silnika lub gaśnie po uruchomieniu to nieszczelność na przelewach.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/983-opel-zafira-nie-odpala-ga%C5%9Bnie-po-chwili/page/2/#findComment-4545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się