Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

zaczynam się zastanawiać czy to nie termostat w dolocie przy filtrze powietrza czy nie zacina sie w pozycji i ciągnie ciepłe powietrze z nad kolektora

 

Ale ja mam założony stożek i wywalony dolot ciepłego powietrza z nad kolektora.

 

[ Dodano: 2010-08-20, 20:28 ]

Wymieniłem czujnik temperatury (ten w termostacie) i pokazuje że silnik osiąga temp. do ok.105 stopni w korku, a jadąc normalnie spadła do ok 90 stopni. Na dniach jadę jeszcze raz gdzieś na komputer bo ja już wyczerpałem pomysły. Chyba że wy macie jeszcze jakieś pomysły?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/956-chwilowa-utrata-mocy-w-feli/page/2/#findComment-4886
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w ASO i rozmawiałem z gościem z serwisu. Stwierdził, że mieli w przeszłości kilka podobnych przypadków i na 90% padnięta przepustnica. Zalecił też sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Jutro jadę na warsztat na pomiar ciśnienia. Nowa przepustnica na allegro to koszt 750zł (w ASO ok.1300pln).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/956-chwilowa-utrata-mocy-w-feli/page/2/#findComment-4946
Udostępnij na innych stronach

czy przepustnica hmmmm

może potencjometr być wytarty

zanim kupisz posprawdzaj wtyczkę i przewody a i dla pewności bezpieczniki

szkoda wywalić 750 i mieć dalej to samo

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/956-chwilowa-utrata-mocy-w-feli/page/2/#findComment-4972
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj doszedłem na warsztacie co jest przyczyną moich problemów. Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Spaliny przedostają się do układu chłodzenia, a jak się silnik dławi to pewnie płyn idzie w drugą stronę. Koszt wymiany to 255pln + koszt uszczelki. Dodatkowo zostały wykasowane wszystkie błedy na VAG.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/956-chwilowa-utrata-mocy-w-feli/page/2/#findComment-5056
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie płaciłem. Dopiero będę odstawiał autko. Muszę pogadać z gościem jak mi będą planować głowicę to niech przepolerują lekko kanały dolot-wylot w głowicy. Później zobaczymy, może zrobię wydech przelotowy bo i tak muszę do niego zajrzeć bo ma przegwizdy. Będę chciał zastąpić środkowy tłumik strumienicą łuskową przelotową i sportowy końcowy tłumik.

 

[ Dodano: 2010-08-31, 09:49 ]

Auto stoi na warsztacie. Do ceny doliczyć jeszcze musze ok. 60-80zł za planowanie głowicy.

 

[ Dodano: 2010-09-02, 11:16 ]

Auto dziś mogło wyjechać z warsztatu i już na niego wróciło spowrotem z reklamacją. Podczas sciągania głowicy mechanikowi rozlał się płyn chłodzący, który był w głowicy i bloku i dostał się do oleju co spowodowało że się on zważył. Mechanik nie bardzo chciał się poczuć do winy i chciał mi wmówić że powinienem wymienić olej na swój koszt, ale jak tylko wspomniałem o rozmowie z rzeczoznawcą PZM podjął decyzję że sprawdzi auto w ramach gwarancji i wymieni olej. Teraz czekam na telefon od nich i zobaczymy co wyjdzie. Całkowity końcowy koszt wyniósł 445zł.

 

[ Dodano: 2010-09-06, 09:45 ]

Auto jest naprawione. Gościu zalał go nowym olejem i dopiero się zorientował że pod czwartym cylindrem poszła jakaś miedziana uszczelka i przez to był przeciek płynu chłodzącego do oleju. Także ja będę płacił tylko za drugą bańkę oleju. Resztę kosztów wziął na siebie warsztat.

 

[ Dodano: 2010-09-17, 17:25 ]

Niestety problem dalej się pojawia. Jestem załamany. Już nawet wymieniłem świece ze sportowych na zwykłe i dalej nic. Przepustnica była sprawdzona. Nastawy są ok. Przepustnica też pracuje prawidłowo. Już sam nie wiem co może być przyczyną. Zaczynam się zastanawiać czy silnik się nie kończy aczkolwiek 105 tys.km. to trochę mało, co?

 

[ Dodano: 2010-12-30, 08:30 ]

Dławienie się pojawia dalej :( Ale już wiem co jest grane. Felka na którymś cylindrze gubi ciśnienie, a warsztat który robił uszczelke pod głowicą dał dupy i nie sprawdził zaworów czy nie są powypalane i szczelności pierścieni. Niestety po nowym roku fela znów leci na warsztat na ponowną rozbiórkę głowicy ale tym razem do kogoś kto się na tym zna. W końcu znalazłem mechanika który ma głowe na karku i wie co robi. Pójdą nowe zawory i pierścienie.

 

[ Dodano: 2011-02-19, 13:46 ]

No i po problemie. Felka dostała nowe peirścienie, splanowano głowice, naprawa bloku, nowe panewki i pare innych rzeczy i chodzi jak nowa. Koszt całej zabawy to 1500pln.

Temat do zamknięcia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/956-chwilowa-utrata-mocy-w-feli/page/2/#findComment-5093
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania