Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Mam problem z moim Fordem C-Max 1.6 TDCi z 2004 roku. Zerwał mi się pasek osprzętu, jednocześnie wyrywając w terenie wtyczkę czujnika położenia wału korbowego. Zostały mi trzy kable: czerwono-biały, żółto-biały i brązowy.

Kupiłem nową wtyczkę, która ma od góry (w kolejności pinów od góry czujnika) kolory: fioletowy, czerwony i biały z napisem OTS. Nie jestem pewien, jak je ze sobą poprawnie podłączyć.

Czy ktoś mógłby mi doradzić, które kable ze starej instalacji powinny być podłączone do nowej wtyczki? Czy metoda na hybił trafił będzie destrukcyjna dla auta, czy może jest bezpieczna do przetestowania?

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam,

Marek

20240531_184314.jpg

20240531_184905.jpg

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania