Gość viking81 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Witam i zwracam się z prośbą o Wasze opinie. Ravka I gen rok produkcji 1999, 2.0 PB+LPG. W trakcie jazdy zapaliła się kontrolka oleju i silnik stracił moc. Ponownie nie udało się odpalić auta. Odholowane do mechanika i diagnoza to zerwany pasek rozrządu. Został wymieniony, ustawiony, lecz wychodzi brak kompresji na trzech cylindrach-wskazanie ok 5. Jeden pokazuje 13. Pytanie czy możliwe takie uszkodzenia po zerwaniu paska w tym silniku? Kolejne pytanie, czy jest sens ładować się w koszty demontażu głowicy i sprawdzania wszystkiego, czy może lepiej szukać jakieś używki. No i na koniec czy w ogóle warto naprawiać, czy sprzedać jako uszkodzone tak jak stoi?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Jak 16 zaworów, to tłoki uderzyły w zawory i pokrzywiły zawory, miałem to samo u Fiat Siena. zdjąć głowice, sprawdzić co jeszcze się stało, np. gniazda zaworowe, denka tłoków a nawet czy nie doszło do skrzywienia któregoś z korbowodów. Dziwne, że w warsztacie, widząc że silnik 16 zaw. wymieniali zerwany pasek nie sprawdzając przynajmniej kompresji, czy jak pracuje klawiatura, przy pokręcaniu korbowodem. Ja swój zezłomowałem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się