Gość dchinasky78 Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Witam, od jakiegoś czasu mój szwagier jest posiadaczem Forda Focusa mk2 cc z 2008 roku. Samochód wyposażony jest w 2-litrowy turbo diesel o mocy 136 KM. Jest to silnik znany m.in. z Citroena C5. Auto w tej chwili ma przejechane około 170 km. Niestety, po ostatniej wizycie u mechanika, okazało się, że na filtrze paliwa pojawiło się dość sporo opiłków żelaza koloru złotego. Z tego co udało nam się do tej pory ustalić, problem ma przyczynę w pompie paliwowej, która się kruszy. Dowiedzieliśmy się, że ta usterka jest popularna w tych modelach, a jeżeli chodzi o naprawę, to trzeba byłoby czyścić cały układ paliwowy. W związku z tym pytanie do Was, czy z tą usterką można dalej jeździć tym samochodem?(wymieniając często - powiedzmy co 10 tys filtr paliwa), czy lepiej nie ryzykować, być stratnym i go po prostu sprzedać? Jaki ewentualnie może być szacunkowy koszt naprawy tego typu usterki? Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź w temacie. Myślę, że ten temat może być przydatny również innym użytkownikom, którzy będą zainteresowani nim w przyszłości. Pozdrawiam i dziękuję.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Może poprzedni właściciel nie zmieniał tego filtra od.... początku albo homo wie ile? Ja to robiłem tylko jak czułem że coś jest nie tak. Zmień filtr, pojeździj i zajrzyj jeszcze raz do środka.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się