Skocz do zawartości

[nadwozie] Wymiana mieszków dźwigni zmiany biegów i ręcznego


Gość Bartas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bartas

Zestaw mieszków kupiony za 15zł.

 

 

 

Do odkręcenia mam tylko 4 śrubki. Następnie wyciągamy schowek pociągając w miejscu wskazanym strzałką.

01_1_18.jpg

02_1_1.jpg

 

 

Mieszek ręcznego jak i lewarka zmiany biegów jest na plastikowej ramce, osadzone są one na zatrzaski także wyciągamy zdecydowanym ruchem (ale z czuciem żeby nie połamać). Stare mieszki ściągamy u mnie były lekko podklejone na ramkach, mój mieszek (stary) wyszedł bez rozcinania przez główkę lewarka.

03_0_27.jpg

 

 

Nowe, w zależności jakie mamy na gumki bądź na opaski (wszystkie zakładamy bez problemów, na lewarek miałem z gumką od dołu i na opaskę u góry, zakłada się ją z zamkniętymi oczami (nie dawałem kleju), zakładamy z ramką mieszek na lewarek, aż usłyszymy zatrzaski (wskakujące w swoje miejsca), górę zaciskamy opaską najlepiej koloru czarnego, końcówkę obcinamy.

 

Następnie mieszek ręcznego, troszkę więcej wysiłku, mianowicie w miejscu zatrzasków zrobiłem ostrym śrubokrętem otworki i zaciągnąłem (tą imitację skóry) na zatrzaski

04_0_26.jpg

 

 

Dodatkowo wzmocniłem mocowanie na górnej części ramki plastikowej, naciągając mieszek (zrobiłem dziurkę) i dałem opaskę plastikową.

 

Wszystko bez kleju założyć na zatrzaski, zacisnąć opaskę, włożyć schowek podłokietnika i poskręcać.

05_0_20.jpg

06_0_13.jpg

 

 

Autor: axk

 

Źródło: http://forum.omegaklub.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.