Skocz do zawartości

Vectra b 2000 dti

Gość bobomir@interia.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bobomir@interia.pl

Witam, ponieważ jestem tu nowy witam i pozdrawiam Wszystkich w nowym roku.

Nie jestem mechanikiem, jestem emerytem górniczym a mechanika to moja pasja oczywiście amatorsko. Miesiąc temu kupiłem piękną vectrę b 2000 dti z 2001 roku, pali pięknie, jeździ pięknie, pali niedużo. Teraz do rzeczy.... problemy, komputer wypisuje mi wszystko po angielsku, czy da się to zmienić na polski? I problem najważniejszy, zauważyłem poważny wyciek oleju z okolic pokrywy rozrządu lub miski oleju. Wymieniłem pierścień uszczelniający koło pasowe wału korbowego, wymieniłem uszczelkę miski olejowej. Olej dalej cieknie, teraz został tylko demontaż pokrywy rozrządu. Proszę o jakieś porady.Pozdrawiam.

• 8 miesięcy temu...
Gość AutoIndustry

Na pewno wszystkie uszczelki są dobre oraz sama misa, korek szczelny? Co do samego komputera to można wgrać język polski, kwestia tylko znalezienia elektryka który się tym zajmie.

• 3 miesiące temu...

Cięzka sprawa, przerabiałem ten temat w astrze tyle że u mnie lał się płyn chłodniczy - między blokiem silnika a pokrywą rozrządu jest uszczelka aluminiowo gumowa u mnie guma z uszczelki zrobiła się twarda i krucha - kawałek gdzieś wydmuchało na odcinku 1,5cm i płyn lał się coraz mocniej.

Niestety pokrywa rozrządu jest głęboka na kilka centymetrów by ją ściągnąć trzeba wyjąć silnik -ja też jestem amatorem i nie mam podnośnika więc silnik wyjąłem do góry pozyczonym żurawikiem po odkręceniu maski .