Skocz do zawartości

Vectra b 2000 dti


Gość bobomir@interia.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bobomir@interia.pl

Witam, ponieważ jestem tu nowy witam i pozdrawiam Wszystkich w nowym roku.

Nie jestem mechanikiem, jestem emerytem górniczym a mechanika to moja pasja oczywiście amatorsko. Miesiąc temu kupiłem piękną vectrę b 2000 dti z 2001 roku, pali pięknie, jeździ pięknie, pali niedużo. Teraz do rzeczy.... problemy, komputer wypisuje mi wszystko po angielsku, czy da się to zmienić na polski? I problem najważniejszy, zauważyłem poważny wyciek oleju z okolic pokrywy rozrządu lub miski oleju. Wymieniłem pierścień uszczelniający koło pasowe wału korbowego, wymieniłem uszczelkę miski olejowej. Olej dalej cieknie, teraz został tylko demontaż pokrywy rozrządu. Proszę o jakieś porady.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość AutoIndustry

Na pewno wszystkie uszczelki są dobre oraz sama misa, korek szczelny? Co do samego komputera to można wgrać język polski, kwestia tylko znalezienia elektryka który się tym zajmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cięzka sprawa, przerabiałem ten temat w astrze tyle że u mnie lał się płyn chłodniczy - między blokiem silnika a pokrywą rozrządu jest uszczelka aluminiowo gumowa u mnie guma z uszczelki zrobiła się twarda i krucha - kawałek gdzieś wydmuchało na odcinku 1,5cm i płyn lał się coraz mocniej.

Niestety pokrywa rozrządu jest głęboka na kilka centymetrów by ją ściągnąć trzeba wyjąć silnik -ja też jestem amatorem i nie mam podnośnika więc silnik wyjąłem do góry pozyczonym żurawikiem po odkręceniu maski .

A i ostrzegam przed przed oszczędnością - oryginalna uszczelka jest gruba na około 5mm , ja zrobiłem błąd nie chciało mi się czekać bo od ręki nie było w sklepach i osadziłem ją na uszczelniaczu, wiadomo wowczas warstwa uszczelniacza to dziesiątne części mm - wszystko niby ok a okazało się że przesunęła się pompa wody (logiczne bo jest przykręcona do porywy) i był problem z liniowością paska osprzętu i obcieraniem wirnika o blok, musiałem dorabiać jakieś podkładki itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.