Skocz do zawartości

[silnik diesel] Naprawa wtrysku sterującego Opel Omega


Gość Bartas

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bartas

Aby wyjąć plastykową kość trzeba wybić dwa bolczyki, które ją trzymają, najlepiej na nich naciąć np. brzeszczotem delikatne rowki aby śrubokręt się nie ześlizgiwał.

01_0_20.jpg

02_0_35.jpg

 

 

Kość delikatnie podważyć i wyciągnąć w bok wtrysku (po zdjęciu kostki zauważymy przezroczystą "galaretkę", to ona się rozpuściła i powoduje wyciek), pod kabelkiem jest jeszcze plastykowy mały element, odgiąć kabel i wyciągnąć go.

03_0_24.jpg

04_0_23.jpg

 

 

Oczyścić wszystko benzyną ekstrakcyjną, na ile to możliwe przeczyścić plastyki i wtryskiwacz papierkiem ściernym, posmarować zdemontowane części klejem do szyb lub masą do uszczelniania nadwozi (koszt ok 12zł), następnie wszystko poskładać i wbić kołeczki. Pamiętać o dokładnym odtłuszczeniu!!!

 

Dzięki temu zabiegowi nie mamy problemu z zapowietrzaniem układu paliwowego i co najważniejsze co najmniej 300zł w kieszeni. Jeśli nawet ktoś ma uszkodzony kabel można to bez problemu naprawić po rozebraniu wtrysku.

 

 

 

Tak to wszystko od środka wygląda:

05_0_17.jpg

06_0_10.jpg

 

 

Autor: rafi195

 

Źródło: http://forum.omegaklub.eu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania