Gość Bartas Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Aby wyjąć plastykową kość trzeba wybić dwa bolczyki, które ją trzymają, najlepiej na nich naciąć np. brzeszczotem delikatne rowki aby śrubokręt się nie ześlizgiwał. Kość delikatnie podważyć i wyciągnąć w bok wtrysku (po zdjęciu kostki zauważymy przezroczystą "galaretkę", to ona się rozpuściła i powoduje wyciek), pod kabelkiem jest jeszcze plastykowy mały element, odgiąć kabel i wyciągnąć go. Oczyścić wszystko benzyną ekstrakcyjną, na ile to możliwe przeczyścić plastyki i wtryskiwacz papierkiem ściernym, posmarować zdemontowane części klejem do szyb lub masą do uszczelniania nadwozi (koszt ok 12zł), następnie wszystko poskładać i wbić kołeczki. Pamiętać o dokładnym odtłuszczeniu!!! Dzięki temu zabiegowi nie mamy problemu z zapowietrzaniem układu paliwowego i co najważniejsze co najmniej 300zł w kieszeni. Jeśli nawet ktoś ma uszkodzony kabel można to bez problemu naprawić po rozebraniu wtrysku. Tak to wszystko od środka wygląda: Autor: rafi195 Źródło: http://forum.omegaklub.eu   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/740-silnik-diesel-naprawa-wtrysku-steruj%C4%85cego-opel-omega/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi