Gość piotruuch Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Witam, ostatnio pojawił mi się problem w moim Volvo V50 2.0D (d4204t). Silnik ten montowany też jest w Ford, Citroen, Peugeot (grupa PSA). Auto potrzebuje chwilę kręcić, żeby odpalić. Oddałem do mechanika i stwierdził, że pompa daje za małe ciśnienie. Powinno być koło 300 atmosfer a daje około 150-200. Po odpaleniu auto chodziło aż miło. Wczoraj zrobiłem dwie trasy 2x400km i bez zająknięcia. Przyspiesza, nie szarpie. Znalazłem faceta, który niby jest dobry w pompach ale powiedział, że muszę wyjąć pompę. I tu moje pytanie do Was? Jak wyjąć taką pompę? Czy jest to skomplikowane? Czy jest to skomplikowane ją ponownie założyć? Czy ona jakoś jest "synchronizowana" (spięta) z silnikiem/rozrządem? Czy ktoś może opisać lub podrzucić jakiś manual?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się