Gość Daltonista Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Witam posiadam Golfa 4 z silnikiem 1.6 FSI BAD Kilka drobnych błędów naprawiłem i pozostał ostatni najbardziej kłopotliwy. Mam błąd 17428/P1020/004128 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded silnik do 3-4 k OBR jakoś idzie a potem się dławi , wypadanie zapłonów itp, brak mocy , brak przyśpieszenia , przy nagłym wciśnięciu gazu od razu się dławi. Ogólnie sprawdziłem cały ukłąd paliwowy od pompy z tyłu po wszystkie możliwe czujniki , zawory itp (prócz pompy wys ciś.) i wszystko jest sprawne. Mam ogólnie kabel i VAGa więc sprawdziłem blok 140 odpowiadający za ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia. na biegu jałowym po dociśnięciu gazu na full druga komórka ta z 60 bar podnosi się na 100 bar zaś ta wartość co pokazuje 3,8 bara stoi w miejscu ogólnie znalazłem takie coś http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/140-147.html więc teoretycznie 2 komórka to ciśnienie które powinno być a 3 to ciśnienie aktualne ? więc pompa wys ciś. walnięta ? na Hiszpańskim forum z golfami 4 facet mi powiedział , że 2 oraz 3 komórka powinna mieć te samą wartość i mam pompe do wymiany. Chce się tylko upewnić żeby nie wywalić w błoto 800zł Miał ktoś taki przypadek lub bawił się z blokiem 140 ? lub ma możliwość podłaczyć swojego FSI pod VAGa i sprawdzić czy obie wartości powinny być takie same (Engine > blok 140) Dziękuje i czekam na odpowiedzi !   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7301-problem-z-ci%C5%9Bnieniem-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość somebody777 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Ja bym zaczął od staromodnego zegara na przewodzie paliwowym bo może czujnik walnięty...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7301-problem-z-ci%C5%9Bnieniem-paliwa/#findComment-39581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daltonista Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Testowałem na dwóch czujnikach i to samo. Przydałby się ktoś z kablem i silnikiem FSI co by mi mógł szybko sprawdzić czy ciśnienie powinno być w obu komórkach takie samo to bym miał pewność co do pompy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7301-problem-z-ci%C5%9Bnieniem-paliwa/#findComment-39592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się