Gość Bartas Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Postaram się zobrazować jak najprościej założyć urządzenie. Potrzebne będzie: * short shift * śrubokręty * końcówki gwiazdki - Torx Czas operacji do 1h. Zaopatrzyłem się w taki zestaw short shift: LINK Jednak polecam zestaw z gałką! W momencie kiedy ja kupowałem "przypomniało im się, że nie posiadają na stanie"... Z tego co się orientowałem są różne opcje urządzenia - od 20% do 50% skrócenia skoku lewarka. Oprócz tego trzeba się przygotować na fakt, że drążek będzie sporo krótszy... co czasem wnerwia bo ręka opada z podłokietnika. Do rzeczy: 1. a) Zaczniemy od wyjęcia popielniczki oraz plastiku wokół zapalniczki. Odpinamy mieszek drążka. c) Demontujemy tunel - śruby (6szt.) są odpowiednio. d) Najlepiej jest cały tunel zdemontować - w tym celu podciągamy ręczny, zsuwamy mieszek z ręcznego i musimy wymanipulować całym tunelem tak aby wyszedł do góry i do tyłu. 2. a) Odkręcamy cztery czołowe śruby. Warto tu zaznaczyć, że przy śrubie 3 jest "element 5" - który odpowiada za blokadę wstecznego ... jeśli komuś przeszkadza można zdjąć. c) Po odkręceniu mamy pośrodku lewarek, od góry "element 6" który odchyla się do góry i "element 7" który spada na dół d) Najpierw trzeba odpiąć el. 8 od lewarka - po prostu trzeba go wysunąć w lewo. e) Tu trudniejsza sprawa - żeby odpiąć lewarek trzeba od odpiąć również z elementu 9. Podobnie jak wyżej, wysuwając go w lewo. 3. a) Teraz mamy wyjęty lewarek. Należy zdjąć ze starego lewarka najpierw gumkę (która jest na kulce - trzeba to wymienić) a później 2 plastiki kulki. Tutaj już ewidentnie widać różnice między lewarkami. Długość góry, długość dołu, zakrzywienie. 4. Składamy wszystko do kupy. a) Złożony lewarek z plastikami i gumką wkładamy na swoje miejsce. Zapinamy el. 9 później el. 8. Składamy elementy 6 i 7 - zakręcamy śruby. c) I tu ważna rzecz ! Przypilnujcie żeby sprężynka trafiła na swoje miejsce. d) Zakładamy tunel i mieszek. e) Odkręcamy ze starego lewarka gałkę - będzie tam sprężyna i plastik. Przekładamy je do nowego lewarka analogicznie na górę. Nie musimy tego robić w przypadku kiedy nie chcemy "podnoszonego wstecznego". f) W komplecie z urządzeniem zostały nam jeszcze 2 gumki, malutki stożek (rureczka), oraz nakrętka. Stożek - umieszczamy by zablokować (mnie się tego nie udało zrobić i póki co mam drucik), element 10. Gumki - są po to by element 11 nie obijał się dookoła lewarka, trzeba je umieścić na lewarku. Nakrętka ... tu mam problem bo nie wiem do czego służy. g) Żeby przełożyć mieszek musieliśmy do odpiąć - więc teraz na lewarku można go spiąć np. zipem. h) Pozostaje nam nakręcić gałkę i jeździć. Autor: Lady Walkiria Źródło: http://cougarklub.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi