Gość Bartas Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Czujnik, o którym będę pisał, to czujnik poziomowania. Odpowiedzialny jest na pewno za automatyczne regulowanie ksenonów. Symbol: 4B0 907 503 A Komunikat na FIS'ie pokazał: Komunikat z VAG'a: Kod: KODY BŁĘDÓW - Regulacja ksenonów 4Z7907357 dynamische LWR D06 776 Czujnik poziomu pojazdu przód Lewy-G78 przerwa lub zwarcie do masy Opis wymiany: 1. Zdejmujemy koło (u mnie przednie lewe - od strony kierowcy). 2. Czujnik jest przymocowany między nadwozie a dolny wahacz, wiec nie ma problemu, żeby się do niego dostać: 3. Sprawdzamy DOKŁADNIE, czy to czasami nie wina przetartych kabli (jak u mnie): 4. Wymieniamy czujnik, lutujemy kable. Koniec. Po zlutowaniu kabli i podłączeniu czujnika, miałem taki dziwny sygnał z silniczków sterujących poziomowaniem. Dźwięk był taki, jakby silnik startował, ale miał za mało mocy i padał. Światła nie zmieniały swojego położenia po ponownym odpaleniu, oraz przy zmianie załogi samochodu +1 osoba. Na szczęście teraz już mu przeszło i jest wszystko OK. Nie wiem, czy on sobie gdzieś zapisuje te ustawienia, że wtedy się nie chciało zmienić, bynajmniej błędów na wagu/fisie nie było. Autor: pszemek Źródło: http://www.a6klub.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/714-elektryka-wymiana-czujnika-poziomowania-audi-a6-c5/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi