Gość marcin32 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 w renowce na zimnym silniku, po przejechaniu niecalego kilometra skacze wskaznik temperatury,nie raz grubo powyzej polowy, mimo iz silnik jakby sie nie nagrzewal, a od razu przegrzewal, z nawiewu leci zimne powietrze caly czas, czasem nieznacznie cieple,na postoju grzeje sie wolniej wlaczy sie wiatrak i niby ok,ale przy ruszeniu juz tak jak wyzej,wymienilem chlodnice bo cos zaczela cieknac, chyba cos ja uszkodzilo, wymienilem termostat i pompe wody, jednak nic to nie dalo, weze sa twarde ze masakra, juz nie wiem gdzie szukac problemu.mechanik mowi ze glowica,a glowice planowalem w czerwcu,plus wymiana usczelki,nie bylo potrzeby szlifowac zaworow.wszystko do poprzedniego tygodnia bylo ok, utluklem pare tysiecy km na nowej uszczelce, jedynie jak sie zrobilo zimniej auto z rana zaczelo po odpaleniu strasznie dymic na bialo z tlumnika tak ze nie bylo nic widac,i troche buczalo jak traktor ale to wszystko bylo przez chwile potem dym i praca silnika w normie,a i tez nie za kazdym razem dymilo, na korku od oleju gluty,jak cieplo bylo to tego nie bylo na korku.moze byc cos innego przyczyna oprocz glowicy??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się