Gość Bartas Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 1. W tylnej zakrętce reflektora należy zrobić dziurę na przewody. 2. Montujemy HIDy w miejsce standardowych H1 3. Podłączamy przewody i zakręcamy dekiel. UWAGA - w HC w reflektorze czarny do plus a czerwony to minus Wcześniej dla pewności należy to sprawdzić miernikiem. To samo z drugiej strony: 4. W HC bez żadnych przeróbek można ładnie przykręcić przetwornice na dodanych do zestawu uchwytach. No i po 20 minutach cieszymy się super światełkami. Koszt w moim przypadku 209zł. Zestaw HID 6000K. Po blisko dwóch latach żarniki się zużyły i ten od strony pasażera przestał świecić. Zakupując w/w zestaw chciałem żeby światło było jak najbielsze - niestety gołym okiem było widać, że to nie standardowa żarówka. Tym razem więc zakupiłem żarniki 4300K i w końcu jest jak należy. Powiedziałbym, że patrząc na światła wydaje się, że jest standardowa żarówka H1. Oczywiście jakość świecenia bez porównania. Moim zdaniem nawet lepsza niż 6000K - ta niebieska poświata trochę mnie denerwowała. Poniżej fotki z zamontowanym żarnikiem 4300K po stronie pasażera i stara (chwilę przed wymianą) 6000K po stronie kierowcy. Autor: ArturS Źródło: http://forum.hyundaicoupe.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi