Gość autominus Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Witam, Mam problem z nierówną pracą silnika na biegu jałowym. Wartości sondy lambda wahają się w zakresie 0.1V do 0.35V, wymieniłem sondę na nową i również działa w tym samym zakresie. Sonda jest na 100% sprawna. Tym samym przypuszczam, że pokazuje prawdziwą wartość A/F, a z odczytu wartości wnioskuję, że mam ubogą mieszankę. Mierzyłem również wartość napięcia MAP sensora: Włączony tylko zapłon: 4.81V Włączony silnik (zimny zaraz po odpaleniu): 1.24V - 1.28V Silnik na biegu jałowym (rozgrzany do temperatury roboczej): 1,10V - 1,20V Gdy zwiększę obroty napięcie wzrasta do: 4,8V Wymieniłem, również silnik krokowy na nowy. Przeprowadziłem proces adaptacji, ale nic się nie zmieniło. Cewka zapłonowa, przewody, świece zapłonowe, palec i kopułka aparatu zapłonowego są nowe. Również wężyk MAP sensora, odmy jest nowy. Na wolnych obrotach szarpie i nie wiem co może być przyczyną. Silnik ma bardzo dobre przyśpieszenie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Samochód: Opel Kadett E, silnik: C16NZ, paliwo: benzyna, skrzynia biegów: automatyczna, gaźnik: mono wtrysk [ Dodano: 2016-04-25, 11:34 ] Udało mi się rozwiązać problem. Okazało się, że był jeden wadliwy przewód od pochłaniacza par paliwa i zasysało nim lewe powietrze.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6842-opel-kadett-e-faluj%C4%85ce-obroty-i-uboga-mieszanka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się