Gość Arkom Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Witam. Ostatnio w moje ręce trafił Passat B5 110 KM. Podczas jazdy auto nagle straciło moc, i zgasło.... Po pewnym czasie ( jak ostygło ) auto odpaliło pochodziło trochę na wolnych obrotach i zgasło, i w takim stanie trafiło do mnie. Dziś jak naładowałem akumulator chciałem go odpalić i cóż nie mogłem kręciłem kręciłem ale nic z tego. podpiąłem VAG-a były dwa kody błędów w sterowniku silnika 575 oraz 550 ( błąd sporadyczny ). Ten pierwszy mówi o ciśnieniu w kolektorze ssącym, a dokładnie: "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej", błąd 550 "kontrola czasu wtrysku" z tym, że to jest błąd sporadyczny. Błędy skasowałem i zacząłem troszku dłubać czy aucie. Do wtrysków paliwo dochodzi - po poluzowaniu przewodów przy wtryskach paliwa pojawia się podczas kręcenia rozrusznikiem. Po kilku krotnym kręceniu rozrusznikiem auto zaczęło łapać i w końcu odpaliło i w sumie pracowało na wolnych obrotach równo,po zgaszeniu już nie odpala. Wygląda to tak jakby nie było powietrza lub wtrysk paliwa był w bardzo złym momencie. Jutro zobaczę czy odpali z palka. Co mnie zastanawia jak włączę zapłon to z pompy wtryskowej dochodzi głośny dźwięk tak jakby jakoś nie normalnie pracował nastawnik pompy. Pytanie jest takie czy może to być uszkodzona pompa wtryskowa? Jeżeli tak to dlaczego nie ma żadnych błędów od niej? Błąd 575 może mieć wiele przyczyn. Latem turbina była regenerowana. N75 jutro podmienię ale nawet jakby to była wina N75 to by odpalił chyba? Rozrząd zrobiony 20 tyś temu. Płyn w zbiorniczku ok nie brudny i nie ubywa, olej też w porządku, kompresji nie mierzyłem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Sprawdz kat wtrysku oraz dawke paliwa!   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-36999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Tak tylko, że do tego wypadałoby aby auto odpaliło a teraz nie chce palić ... Teraz tak zakładając, że uda mi się odpalić auto to z których bloków najlepiej zrobić pomiary? [ Dodano: 2016-01-03, 21:36 ] I najważniejsze w tym modelu ( na zwykłej pompie wtryskowej oraz zwykłych wtryskach ) jaki powinien być kąt wytrysku ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 zaznacz położenie pompy i spróbuj delikatnie cofnac ewentualnie przyspieszyć (przesuwając w kierunku bloku silnika zwiększasz od ciągając zmniejszasz)minimalny ruch wiele zmienia! korzystam z komputera diagnostycznego wiec nie powiem jaka powinna byc konkretna granica.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 No ok rozumiem o co Ci chodzi tylko, kąt mógł się sam przestawić ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 sprawdz rowniez ustawienie rozrzadu...teoretycznie nie moze sie zmienic lecz nie wiem czy znasz historie samochou swojego   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 To nie mój samochód. Rozrząd był robiony 20 tyś temu więc nie sądzę, że przeskoczył - jak widziałem dziś pasek rozrządu ( po zdjęciu osłony rozrządu ) to jeszcze widać numery na pasku. Ustawienie rozrządu sprawdzę na pewno nie zaszkodzi. Przed tym podmienię jeszcze filtr paliwa bo stary jest w opłakanym stanie. Tylko teraz pytanie jeżeli to nie będzie filtr, rozrząd okaże się ok a kąt wtrysku wyjdzie ok to co wówczas? [ Dodano: 2016-01-03, 22:02 ] A jeszcze cię kolego zapytam, w dieslu bez ECU ( dokładnie chodzi mi o Vento 1.9 TD ) aby ustawić kąt wtrysku tak książkowo muszę mieć czujnik zegarowy - gdzie go wkręcić w pompę?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 jeszcze istnieje mozliwosc scinania klina kola dolnego rozrzadu .   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Myślałem, że to bolączka silników TD a nie TDi.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37006 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 czesto gesto nie ma roznicy Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6689-vw-passat-19-tdi-nie-odpala/#findComment-37007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się