Skocz do zawartości

[nadwozie] Wymiana kokpitu Skoda Felicja


Gość Piotras666666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotras666666

Witam!

 

Poniżej krótka fotorelacja z wymiany kokpitu w skodzie Felicji

 

Cała operacja 2 godziny bez potrzeby odkręcania kokpitu z pozycji komory silnika.

 

Oczywiście na początek należy wyciągnąć czarny plastik z zegarów oraz licznik.

 

Podstawą jest odkręcenie widocznych z zewnątrz śrub. Jest ich tam 5. Dwie pod schowkiem, dwie pod nawiewami i jedna pod włącznikami świateł mijania:

 

d9b6727d9da2ff2bm.jpg

 

1bcd0e378ba8ed44m.jpg

 

ef233544bb7be183m.jpg

 

Następnie należy odkręcić 6 (u mnie było 5) śrub dosyć felernie umiejscowionych pod kokpitem. Trzeba ich szukać ręką ponieważ są całkowicie schowane. Trzy za zegarami, dwie za schowkiem i jedna przy nawiewach.

 

947a01578f659599m.jpg

 

94eee2ba78108fa4m.jpg

 

Teraz zostanie nam najtrudniejsze...

Dwie śruby trzymające górny kokpit po bokach. Nie ma do nich dostępu i nie da się ich odkręcić nie wyciągając całego kokpitu. Ja postanowiłem delikatnie dłutkiem rozciąć plastik od starego kokpitu i wyciągnąłem całą górę bez odkręcania bocznych śrub.

 

ce885a1485a60c02m.jpg

 

I po wszystkim. Teraz korzystając z okazji wyciąłem te małe kratki wentylacyjne z kokpitu od Favo. Polecam taki myk każdemu ponieważ różnica ogromna. Teraz nie tylko czuć ale i całkiem mocno wieje nawiew na boczne szyby.

 

10ad500015a86b70m.jpg

 

1747f34f9480922em.jpg

 

Ciekawostką jest fakt, że pod kokpitem feli znajduje się deska ze skody Favorit... :-o

Mam nadzieję ze komuś sie przyda poniższa prezentacja :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania