Skocz do zawartości

[car audio] Zamiana bose kaseciaka na inne cd Honda Accord


Gość Bartas

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatni rzut oka na kaseciaka 2SA1

1_195.jpg

przystępujemy do demontażu elementów kokpitu odkręcamy gałęczkę zmiany biegów, a następnie demontujemy ramkę delikatnie podrywając do góry, wysuwamy

2_187.jpg

3_180.jpg

zdejmujemy ramkę z mieszkiem

4_174.jpg

rameczka zdjęta, następnie demontujemy panel zapalniczki i popielniczki

odkręcając cztery wkręty czarne widoczne na zdjęciu, a następnie odpinamy wtyczki zapalniczki

oraz wyciągamy żarówkę podświetlania popielniczki

5_150.jpg

kolejny krok to demontaż schowka - odkręcamy cztery wkręty widoczne na zdjęciu

6_107.jpg

to wszystko łatwizna

teraz możemy przystąpić do demontażu maskownicy pod kierownicą - to również łatwizna

pod warunkiem że - uwaga oprócz zatrzasków musimy odkręcić wkręt do którego dostęp

mamy przez schoweczek po lewej stronie kierownicy

wkręt widoczny na fotce w głębi - lewy górny róg

7_104.jpg

teraz możemy delikatnie pociągnąć i maskownica wyskoczy z zatrzasków.

Przystępujemy do demontażu maskownicy zegarów - nie będę ukrywał, że to najtrudniejszy punkt programu

po pierwsze odkręcamy trzy wkręty na daszku maskownicy

8_98.jpg

następnie musimy wyciągnąć wyłącznik - regulacja wysokości świateł - pod tym wyłącznikiem ukryty jest jeszcze jeden wkręt

9_88.jpg

jak widać na zdjęciu ja o nim zapomniałem uchwyt pękł, no trudno - jedna kropelka załatwia sprawę

Teraz możemy przystąpić do wypinania zatrzasków maskownicy

ja zacząłem od góry

10_164.jpg

a następnie kolejno dookoła - tak jak widać na fotkach

11_144.jpg

12_134.jpg

ostrożnie, delikatnie wyciągamy zatrzaski, aż do momentu zwolnienia wszystkich

kolejnym krokiem jest wypięcie wyłączników

świateł przeciwmgielnych, tempomat i światła awaryjne

Maskownica zdemontowana leży sobie na boku - teraz mamy dostęp do radia

radio i panel climatronica są zamontowane w jednej ramce zamocowanej czterema wkrętami - łatwizna

wyciągamy ramkę wypinając wtyczki od climatronica i radia - nie robiłem fotek bo to proste.

Przystępujemy do podłączeń elektrycznych

ja zastosowałem przejściówkę Honda-ISO /accord od 1999/, która podpinamy do wtyczki dużej - niebieskiej

13_106.jpg

14_101.jpg

pozostałe podłaczenia wykonujemy zgodnie z opracowanym już schematem

według ohus85

mała wtyczka BOSE - czarna

przewód B11 -YEL/RED-żółto-czerwony - Equalizer unit (Ground) -12VDC/masa/

połączyć z czarnym przewodem z wiązki ISO - masa

nastepnie

przewód B12 - YEL/BLU-żółto-niebieski - Equalizer unit (switched +BAT) +12VDC

połączyć z czerwonym przewodem z wtyczki ISO jest to +12VDC po stacyjce

następnie

według kaer14

mała wtyczka BOSE - czarna

przewód B1 RED-czerwony Equalizer unit (Left input) - połączyć z przewodem fioletowym

we wtyczce ISO lewy kanał tył tylko +

przewód B7 BRN-brązowy Equalizer unit (Right input) - połączyć z przewodem zielonym

we wtyczce ISO - prawy kanał tył tylko +

połączenia na tzw skrętkę - najpewniejsze połączenie w układach drgających

wszystko dobrze, mocno zaizolowane, dodatkowo wszystkie wiązki spięte paskami

radio które podpinałem ma idealną zgodność wyjść ISO z przejściówką Honda-ISO

zasilanie, potrzymanie, podświetlanie, sterowanie anteną oraz kanały głośnikowe

wszystkie te podłączenia wykonałem przed oryginalnymi wtyczkami - nie niszcząc oryginalnych wtyczek może ktoś kiedyś będzie chciał wrócić to oryginału

efekt końcowy

15_80.jpg

16_73.jpg

 

Autor: Jarek

Źródło: http://www.accordklubpolska.pl/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania