Gość Bartas Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ostatni rzut oka na kaseciaka 2SA1 przystępujemy do demontażu elementów kokpitu odkręcamy gałęczkę zmiany biegów, a następnie demontujemy ramkę delikatnie podrywając do góry, wysuwamy zdejmujemy ramkę z mieszkiem rameczka zdjęta, następnie demontujemy panel zapalniczki i popielniczki odkręcając cztery wkręty czarne widoczne na zdjęciu, a następnie odpinamy wtyczki zapalniczki oraz wyciągamy żarówkę podświetlania popielniczki kolejny krok to demontaż schowka - odkręcamy cztery wkręty widoczne na zdjęciu to wszystko łatwizna teraz możemy przystąpić do demontażu maskownicy pod kierownicą - to również łatwizna pod warunkiem że - uwaga oprócz zatrzasków musimy odkręcić wkręt do którego dostęp mamy przez schoweczek po lewej stronie kierownicy wkręt widoczny na fotce w głębi - lewy górny róg teraz możemy delikatnie pociągnąć i maskownica wyskoczy z zatrzasków. Przystępujemy do demontażu maskownicy zegarów - nie będę ukrywał, że to najtrudniejszy punkt programu po pierwsze odkręcamy trzy wkręty na daszku maskownicy następnie musimy wyciągnąć wyłącznik - regulacja wysokości świateł - pod tym wyłącznikiem ukryty jest jeszcze jeden wkręt jak widać na zdjęciu ja o nim zapomniałem uchwyt pękł, no trudno - jedna kropelka załatwia sprawę Teraz możemy przystąpić do wypinania zatrzasków maskownicy ja zacząłem od góry a następnie kolejno dookoła - tak jak widać na fotkach ostrożnie, delikatnie wyciągamy zatrzaski, aż do momentu zwolnienia wszystkich kolejnym krokiem jest wypięcie wyłączników świateł przeciwmgielnych, tempomat i światła awaryjne Maskownica zdemontowana leży sobie na boku - teraz mamy dostęp do radia radio i panel climatronica są zamontowane w jednej ramce zamocowanej czterema wkrętami - łatwizna wyciągamy ramkę wypinając wtyczki od climatronica i radia - nie robiłem fotek bo to proste. Przystępujemy do podłączeń elektrycznych ja zastosowałem przejściówkę Honda-ISO /accord od 1999/, która podpinamy do wtyczki dużej - niebieskiej pozostałe podłaczenia wykonujemy zgodnie z opracowanym już schematem według ohus85 mała wtyczka BOSE - czarna przewód B11 -YEL/RED-żółto-czerwony - Equalizer unit (Ground) -12VDC/masa/ połączyć z czarnym przewodem z wiązki ISO - masa nastepnie przewód B12 - YEL/BLU-żółto-niebieski - Equalizer unit (switched +BAT) +12VDC połączyć z czerwonym przewodem z wtyczki ISO jest to +12VDC po stacyjce następnie według kaer14 mała wtyczka BOSE - czarna przewód B1 RED-czerwony Equalizer unit (Left input) - połączyć z przewodem fioletowym we wtyczce ISO lewy kanał tył tylko + przewód B7 BRN-brązowy Equalizer unit (Right input) - połączyć z przewodem zielonym we wtyczce ISO - prawy kanał tył tylko + połączenia na tzw skrętkę - najpewniejsze połączenie w układach drgających wszystko dobrze, mocno zaizolowane, dodatkowo wszystkie wiązki spięte paskami radio które podpinałem ma idealną zgodność wyjść ISO z przejściówką Honda-ISO zasilanie, potrzymanie, podświetlanie, sterowanie anteną oraz kanały głośnikowe wszystkie te podłączenia wykonałem przed oryginalnymi wtyczkami - nie niszcząc oryginalnych wtyczek może ktoś kiedyś będzie chciał wrócić to oryginału efekt końcowy Autor: Jarek Źródło: http://www.accordklubpolska.pl/   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi