Gość AgniesKuna Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Gaz niszczy silnik W przypadku Qashqai`a - w grę wchodzi IV generacja lub lepsza - montaż II generacji w takim aucie to proszenie się o problemy... aczkolwiek i tak pewnie znalazł by się niejeden Mietek gaziasz który by się tego podjął. Ewentualnie jeśli ktoś "żeni" się z autem i planuje duuużo jeździć to może zainwestować trochę więcej w instalację LiquidSI - od niedawna montowana również w Polsce instalacja nie posiada takich elementów jak parownik, a gaz do wtryskwiaczy podawany jest w formie ciekłej Wyniki pokazały spalania LPG na poziomie nie przekraczającym 0,5L w stosunku do PB - przy tym samym stylu jazdy, a sam silnik był w stanie rozwinąć większy moment obrotowy niż na PB Z innych zalet to: - jest bezobsługowa (brak filtrów, reduktora, itp), a co za tym idzie nie generuje kosztów serwisu podczas eksploatacji, - nie ingeruje w układ chłodzenia auta, - bo nie ma parownika - nie jest wrażliwa na czynniki zewnętrzne tj.: wilgotność, temperatura, ciśnienie. Z wad - wciąż pozostaje Cena na poziomie ok 6000zł Dziękuję za bardzo wyczerpującą wypowiedź. Rozumiem ta instalacja LiquidSI jest zupełnie inna od zwykłych. Tylko nie rozumiem do końca na jakiej zasadzie działa. Bo z tego co widziałam zdjęcia to na wszystkich było widać listwy które doprowadzały gaz. A takie podłączenie bezpośrednie jest dość ciekawe. Bo z tego co rozumiem to nie osłabia samej konstrukcji, przez zbędną ingerencję. Co może wydłużyć jej żywotność. 6 000 to nie jest bardzo dużo więc będę musiała jeszcze to rozważyć. Skoro to i tak ma dobrze działać to musi być kosztowne. Nie to że wychodzę z założenia dobre drogie tanie złe. Ale technologia jest w cenie i nie warto się oszukiwać. Więc cena za bardzo mnie nie szokuję. Znalazłam to http://www.vialle.com.pl/index.php?str=2 . VIALLE LiquidSI w porównaniu do instalacji sekwencynego wtrysku gazu w fazie lotnej: - nie traci mocy (a w niektórych momentach obrotowych nawet zyskuje), - nie wymaga stosowania urządzeń lubryfikujących do aut które mogą mieć problemy z wypalaniem gniazd zaworowych (które i tak nie dają pewności bezpieczeństwa), - jest bezobsługowa (brak filtrów, reduktora, itp), a co za tym idzie nie generuje kosztów serwisu podczas eksploatacji, - nie ingeruje w układ chłodzenia auta (brak reduktora), - nie jest wrażliwa na czynniki zewnętrzne tj.: wilgotność, temperatura, ciśnienie. Cena wydaje mi się adekwatna do tego co proponuje ta instalacja. Więc zgrozy nie ma. [ Dodano: 2015-03-22, 20:13 ] Ale niestety do mojego samochodu się nie nadaję Przynajmniej tak mi powiedziano [ Dodano: 2015-03-25, 15:59 ] Dzięki za pomoc, dzięki wam zamontuje gaz w swoim samochodzie. [ Dodano: 2015-04-01, 11:14 ] Dzięki za pomoc i udzielanie się w temacie. Zainstalowałam brc 24, jeździ mi się dobrze. A może nawet lepiej bo trochę mniej płacę. Nadal mam mały dołek po montażu w kasie fiskalnej. Może po jakimś czasie to się zmieni i będzie troszkę odwrotnie. Mam nadzieję, że wam się spodoba to jak ona wygląda. Dajcie noty jak wam się podoba. To gazownik z energy gaz Polska dostanie po pupie jak coś będzie źle.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6335-jak-silnik-znosi-instalacj%C4%99-gazowe/page/2/#findComment-35376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się