Gość MadDriver Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 silnik 1,9D DW8, bez klimy, grudzień 2002 -jak w temacie : na komputerze błąd czujnika wału, a czujnik sprawdzony sprawny; komputer widzi niskie napięcie ładowania - 10,9V, a z alternatora 13,8V -zmierzone miernikiem; poza tym komputer nie załącza nawiewów i świateł mijania, oświetlenia wnętrza. Ma ktoś pomysł gdzie to "ugryźć"? Wcieło jakąś masę, przerwa w którejś wiązce czy czy jakiś inny myk? pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek-wpl Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 wygląda na to że nie jest to brak masy tylko ginie gdzieś po drodze napięcie wiele samochodów ma zabezpieczenia które przy spadku napięcia rozłączają niektóre układy bądź z powodu niskiego napięcia układy w ogóle nie włączą się aby komputer mógł sterować zapłonem do ostatniej chwili nie wiem gdzie mierzyłeś prąd ładowania na akumulatorze czy na wyjściu z alternatora na moje sprawdź najpierw połączenia akumulator-alternator oraz połączenie akumulator-rozrusznik główny kabel bardzo często to połączenie akumulator-rozrusznik-alternator jeśli będą gdzieś po drodze kable zaśniedziałe bądź uszkodzone może powodować spadek napięcia i problemy z pozostałą elektryką zwłaszcza z tą która potrzebuje dużego prądu tak jak dmuchawa klimatyzacja bądź el.szyby i inne   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się