Skocz do zawartości

Wymiana paska klinowego Seicento 0,9


Gość automux

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś prosta naprawa wymiana paska klinowego. Ten pasek piszczał i alternator nie ładował odpowiednio już dłuższy czas. Więc zakup paska i do garażu.

 

1. Zdejmujemy koło przednie prawe i odkręcamy oraz zdejmujemy nadkole plastikowe.

 

6cd5575c69f622a3med.jpg

 

2. Odkręcamy czujnik wału oraz luzujemy śruby na alternatorze ( zaznaczona to napinająca alternator druga na górze)

 

b1f7e97f4a77c979med.jpg

 

3. Po opadnięciu alternatora da się zdjąć pasek.

 

2e3f2d9314f81837med.jpg

 

4. Czujnik wału czyścimy, zakładamy nowy pasek i napinamy go za pomocą drugiej osoby (podciąga pomocnik ręką alternator do góry) a my dokręcamy śrubę napinającą i dokręcamy śrubę na górze. Przykręcamy czujnik wału.

 

cdbdf4912dcdc80dmed.jpg

 

5. Jeżeli już z tym się uporamy to montujemy nadkole i koło odpalamy auto i sprawdzamy ładowanie.

 

 

Ciesząc się dobrym ładowaniem ruszamy w drogę :jupi:

 

P.S

Śrubę na wale zmasakrował ktoś wcześniej (nie jest to mój wyczyn) :lol:

 

 

Wszystkie zdjęcia i tekst są mojego autorstwa, wykonane dla forum Sam Naprawiam.

Automux

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania