Gość piotrekkk Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Hej, mam taki problem. Czytałem ogólnie już o EPS, jakieś tam doświadczenie mam. Problem polega na tym, że podczas bardzo wolnego skrętu w prawo (nie zawsze) kierownica zaczyna ciężej chodzić, aż nagle coś 'przeskakuje' i dalej idzie lekko. Dzieje się to tylko na delikatnych zakrętach podczas powolnego kręcenia kierownicą w prawo. Tylko podczas jazdy. Dobrałem się do czujnika EPS (ktoś już tam wcześniej był i zerwał jedną ze śrub), po kalibracji jest odrobinę lepiej, lecz nadal podczas powolnego skrętu czuć ten opór. Co byście radzili poczynić z takim fantem? Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Dzieje się tak bo pierścień który steruje czujnikiem nie przesuwa sie płynnie. Jeśli przeskakuje na wyłączonym silniku to szykuj sie na wymiane całej kolumny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekkk Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Na wyłączonym jest OK, jedynie po zapłonie. Czyli cała kolumna kierownicza prawdopodobnie do wymiany, tak?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Jeśli na wyłączonym tego nie ma to nie jest to wina kolumny. Bardziej obstawiałbym czujnik lub jego ustawienie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się