Skocz do zawartości

Zacinająca się kierownica podczas skrętu w prawo


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

mam taki problem. Czytałem ogólnie już o EPS, jakieś tam doświadczenie mam.

 

Problem polega na tym, że podczas bardzo wolnego skrętu w prawo (nie zawsze) kierownica zaczyna ciężej chodzić, aż nagle coś 'przeskakuje' i dalej idzie lekko.

 

Dzieje się to tylko na delikatnych zakrętach podczas powolnego kręcenia kierownicą w prawo. Tylko podczas jazdy.

 

Dobrałem się do czujnika EPS (ktoś już tam wcześniej był i zerwał jedną ze śrub), po kalibracji jest odrobinę lepiej, lecz nadal podczas powolnego skrętu czuć ten opór.

 

Co byście radzili poczynić z takim fantem?

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/6104-zacinaj%C4%85ca-si%C4%99-kierownica-podczas-skr%C4%99tu-w-prawo/
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Dzieje się tak bo pierścień który steruje czujnikiem nie przesuwa sie płynnie. Jeśli przeskakuje na wyłączonym silniku to szykuj sie na wymiane całej kolumny.

 

Na wyłączonym jest OK, jedynie po zapłonie. Czyli cała kolumna kierownicza prawdopodobnie do wymiany, tak?

 

Gość szymon 1587cm3

Jeśli na wyłączonym tego nie ma to nie jest to wina kolumny. Bardziej obstawiałbym czujnik lub jego ustawienie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania