Skocz do zawartości

c20ne na osprzęcie xe problem


Gość tedi509

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Silnik wygląda następująco:

 

-wałek 1.8e z aparatem od xe,

-tłoki i korby xe, nowe panewki, pierścienie itp.

-głowica ne po pełnej regeneracji,

-wydech 4-2-1 z xe i dalej 2,25" na dwóch tłumikach,

 

Problem polega na tym, że strasznie strzela w dolot i słabo wkręca się na obroty. Odpala od strzała, pięknie trzyma wolne obroty, ale coś go boli.

Zastanawiam się, czy czasami nie jest to problem z wałkiem od 1.8e i ustawiając rozrząd pasowało by dół cofnąc o 1-2 ząbki, gdyż czas otwarcia zaworów jest dłuższy niż na serii. Drugim pomysłem jest problem synchronizacji góry z dołem, gdyż xe ma już halla w aparacie, a aparat jest tak jak by obrócony o 180 stopni względem tego jak jest w xe, gdyż wtyczka do hala skierowana jest w kierunku grodzi. Czujnik tps założony od M4.1, lecz wydaje mi się że jego charakterystyka pracy jest taka sama jak tego z xe. Może jest tu ktoś, kto się bawił w takie rzeczy i coś podpowie? Dzięki z góry za podpowiedź ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania