Gość tedi509 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Witam Silnik wygląda następująco: -wałek 1.8e z aparatem od xe, -tłoki i korby xe, nowe panewki, pierścienie itp. -głowica ne po pełnej regeneracji, -wydech 4-2-1 z xe i dalej 2,25" na dwóch tłumikach, Problem polega na tym, że strasznie strzela w dolot i słabo wkręca się na obroty. Odpala od strzała, pięknie trzyma wolne obroty, ale coś go boli. Zastanawiam się, czy czasami nie jest to problem z wałkiem od 1.8e i ustawiając rozrząd pasowało by dół cofnąc o 1-2 ząbki, gdyż czas otwarcia zaworów jest dłuższy niż na serii. Drugim pomysłem jest problem synchronizacji góry z dołem, gdyż xe ma już halla w aparacie, a aparat jest tak jak by obrócony o 180 stopni względem tego jak jest w xe, gdyż wtyczka do hala skierowana jest w kierunku grodzi. Czujnik tps założony od M4.1, lecz wydaje mi się że jego charakterystyka pracy jest taka sama jak tego z xe. Może jest tu ktoś, kto się bawił w takie rzeczy i coś podpowie? Dzięki z góry za podpowiedź   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6081-c20ne-na-osprz%C4%99cie-xe-problem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się